Adéu al t'estim

Un relat de: Marteta
I, sense pensar, plorà.
Pel desconcert d'aquells dies que se li van fer com punxades una rere l'altra en el pit. Cada una més endins de la seva existència. Més i més dolorosa. Més i més sagnant.
Plorà per la buidor que ja sentia. Per totes aquelles llàgrimes que encara no havia tret del seu interior.
Per ell. Aquella persona a la que l'hi havia dit ''amor meu'' tantíssimes vegades.
Plorà ,no per amor. Plorà per no tenir l'amor i per aquest gran engany.

Durant tota la nit el seu coixí va arreplegar totes aquelles llàgrimes, amb la certesa de que quan vengues la llum del dia, tots aquells ''t'estim'' se'n haurien anat amb la serenitat confusa d'aquella nit boirosa. Sense estrelles, sense lluna.

I, sense pensar, va somriure.

Comentaris

  • Hola Guapiiiiisiiiiima...[Ofensiu]
    Annalls | 13-08-2013

    Acabo de veure que l'Eloi a tornat , i me dit... i si... i siiiii la Marteta també te relat nou...els meus dos adolescents preferits.(Apart de la que tinc a casa, avui em anat a fer un pircing al nas,).
    Be, Primer Amor, Primer Dolor com deia en Martin Vigil, un capella que escrivia per adolescents ( i ho feia bé, com si no fos capella, o (això recordo).
    Que be si es autobiogràfic... haver sabut convertir les llàgrimes en perles de serenitat. No que bé, la Marteta a patit...
    Una abraçada i que tinguis molt d'ull en l'amor. (ai, si es cert que es cec...).
    Anna

  • Eloi Miró | 13-08-2013

    i sobretot no diguis mai adéu a l'amor!!! :)

  • Començar de nou... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 13-08-2013 | Valoració: 10

    I tornar a començar... això si: no deixant mai d’estimar!!!
    Un relat trist i impactant!! Però bonic i emocionant alhora!! (gràcies pels teus comentaris!! I ànims que la vida és curta i s’ha de viure amb intensitat!)
    Una gran abraçada:
    Eloi

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165359 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.