Abraçada de glaç

Un relat de: teresa serramià i samsó

Traient el nas de flames entre fulles
retorçades de set, l'estiu, amb dits de vent,
obre les portes de la meva estança gèlida.
I és tant intens el glaç de mi abraçant-lo,
que fuig corrent entre estalactites i estalagmites
de tristesa, deixant, amb el foc de la mirada,
lleus degotalls de plors cremant de fred
les gèlides columnes derrocant-se.

-palau sagnant d'hivern-


Comentaris

  • ambre | 14-04-2008

    M'agrada aquesta abraçada de galç, com juga amb els sentits i crea i recrea ... desde la contraposició dels elements.

    He comentat un poema teu "A Contrallum" aquí m'agradaria molt saber què en penses.

    Una abraçada d'ambre glaçat

  • Els teus poemes...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 19-08-2007 | Valoració: 10

    m'arriben directament al cor, gairebé sense interpretar els mots i els versos que el composen. Em trasmets tot el sentiment que hi poses. Gràcies, Teresa!
    Una abraçada

  • Barroc, però bonic![Ofensiu]
    rnbonet | 19-08-2007

    Ple de figures contradictòries a simple vista, em calen esforços per acabar d'entendre'l.
    I m'imagine com el declamaries, amb la força de la paraula i el gest, amb tota la sonoritat que el poema comporta.
    PS. La meua dona et torna la salutació. Per la meua part, persones com tu m'encomanen les ganes d'escriure i de viure.
    Salut i rebolica! A mars, a oceans!

  • HOLA TERESA[Ofensiu]
    meral | 12-08-2007

    Aquest poema tan bonic m'ha semblat una mica més trist. M'agrada llegirte. Gràcies pels teus comentaris. Per la teva boigrafia sé que tens una filla amb esquizofrènia, per aixó també que em sento més propera a tu, perque jo també estic an tractament per aquesta mateixa malatia i els teus poemes també em fan entendre millor la posició dels pares vers a mi. T'invito a que llegeixis un relat meu titulat precisament "esquizofrénia", que encara que té bastant de literatura, també té de biografic.
    Et torno a donar les gràcies pels teus comentaris i per els teus poemes.
    Una abraçada i un petó molt gros.
    meral

  • Una abraçada[Ofensiu]
    ploma/Núria S. | 08-08-2007

    que cada cop l'entenc més.