a la busca de l'intangible

Un relat de: Cau de lluna

a la busca de l'intangible.
inexisteix i desapareix.

neixia entre flors, submergida.
estava en el precipici entre el son i els somnis.
just sentia la veu, just tocava amb els dits el seu desig.

vindràs, vindré i ens direm adéu un cop més.

només volia omplir-te els ulls de mirades.

Comentaris

  • xafardejant : P[Ofensiu]
    Sardaukar | 05-09-2007

    és molt abstracte! i m'agrada el ritme i la sonoritat que te... mm transmet molt, trobo.

    M'agrada aquest estil en el que en comptes d'aconseguir una imatge descrita al cap del lector, aconsegueixes que el lector es creï les seves imatges a partir de sensacions més uhmm "pures" o "directes", no se com dir-ne

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    ploma/Núria S. | 30-08-2007 | Valoració: 9

    clar, molt clar.
    Ens llegim!

  • Somnis propers[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-08-2006

    Tot el que portem dins ho podem exterioritzar d'una forma màgica. No cal anar a buscar l'objectiu perque ell ve cap a nosaltres. Les al.lucinacions, així, són la realitat. No cal esperar els Reis Mags per trobar les il.lusions de la nostra vida des que hem nascut; de la mateixa manera, els Reis Mags poden ser quatre parets i una porta: el secret potser és fora... però no hem d'oblidar que nosaltres també som un secret.

  • Molt bo![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 14-08-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat el teu poema, perquè justament desprèn aquest perfum evanescent, com d'allò que no es pot tocar, o com d'aquella relació que no pot ser perquè quan la toques diu "adéu".

    Crec que queda la idea, per tant, molt reforçada.
    Cada vers li dóna més força a aquesta intangibilitat, i m'ha encantat el verb nou "inexisitr"... jo de tant en tant també m'invento paraules.

  • Força bo![Ofensiu]
    angie | 14-08-2006

    M'ha agradat el que desprén.
    Crec que "busca" no és correcte però, seria "recerca" (almenys no em sona bé).

    "...just tocava amb els dits el seu desig."

    Un vers intangible molt bo!.

    angie

  • ei, m'ha encantat[Ofensiu]
    gypsy | 14-08-2006 | Valoració: 10


    aquest poema sense pretensions i tan directe.

    El titol, m'agrada però és que tinc certa debilitat per la paraula intangible, doncs així considero a la poesia.

    Molt bonic!

    gypsy

    PD: penja més poemess!

  • Per casualitat[Ofensiu]
    ginebre | 13-08-2006

    Per pura pura casualitat he arribat al teu relat, i com que jo sé que se'n tenen moltes de ganes de rebre comentaris. A mi també m'ha passat, i em passa.
    Bé, doncs el que més m'ha agradat és això d'omplir els ulls de mirades, com si fossin un recipient. Es una imatge molt bonica.
    Que segueixis penjant escrits. Salut.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Cau de lluna

Cau de lluna

15 Relats

24 Comentaris

15797 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
Vaig néixer un dia d'octubre a les 5 del matí. La meva besàvia m'explicava que aquell dia hi havia una immensa lluna foguejada penjant del cel i que això em feia ser com sóc. Llavors no li feia massa cas, ara enyoro les seves supersticions.

S'ho inventava tot, ella. Ara jo.

Invento personatges i situacions. De vegades les escric, de vegades es perden.



+info
www.calaixdesordenat.blogspot.com