6 comentaris

Un relat de: frederic
Ma EUGÈNIA VILAPLANA COTS│27-12-2011│ Valoració: 10
Molt ben escrit. M’ha encantat.
Gènia

V. CAMPS │27-12-2011
Jo també em trobo en una situació molt semblant a la que descrius. Aquestes coses cada u se les ha de passar tot sol i és molt feixuc. Però ho expliques molt bé i m’has fet sentir molt acompanyada. Gràcies pel teu escrit, Sempervirens.

FÈLIX MOLINER │27-12-2011│ Valoració: 10
Caram, Sempervirens! M’hauria agradat dir alguna cosa, i no m'acostuma a passar, però no trobo paraules per comentar aquesta càrrega de profunditat. Potser és que davant de tot el que descrius el millor que es pot fer és callar. Ànims. Una abraçada.
Fèlix

SEMPERVIRENS │28-12-2011
Gràcies pels vostres comentaris. De tot cor.

BLUEJEANS │16-09-2012
Xicotet, espere que ja estiga superat tot això. Vinga, que tinc ganes de llegir més coses teues. Una abraçada ;-)

ROSER │06-04-2015
Quim, com és que mai em vas dir que escrivies? Potser m'ho mereixo... poc cas n'hauria fet. Perquè en vida tot és tan complicat? He trobat aquesta llibreta amb la llista dels teus usuaris i contrasenyes. Era al calaix dels mals endreços del bufet gran del menjador. No m'explico com hi ha anat a parar. Tres anys llargs que ens vas deixar i ara te m'apareixes en aquesta web. Se m'han fet quarts de cinc de la matinada, els he llegit tots l'un rere l'altre, sense aturador, i he tornat a escoltar tots els tons i registres de la teva veu, he tornat a contemplar les llums i ombres del teu esguard tan real com en els somnis com en les nits quan em desperto plorant després de reviure la nostra tendresa

Comentaris

  • Invitació "El cicle de la vida"[Ofensiu]


    Benvolgut autor/a,

    Com a finalista del V Concurs ARC a la Ràdio 2014-2015
    l'Associació de Relataires en Català (ARC)
    es complau a convidar-te a l'acte de lliurament de premis
    i a la presentació del llibre
    "El cicle de la vida"

    T'esperem el dissabte 31 d'octubre de 2015, a les 11 del matí,
    a la Biblioteca Sagrada Família (Carrer Provença, 480, Barcelona)




  • Felicitats![Ofensiu]
    Endevina'm | 13-06-2015

    Original manera de compartir l'espai real amb la ficció d'un relat ben probable. Respectant la dicció dels comentaris, fas que el relat quedi ben arrelat en aquest espai d'RC, on mereix un lloc d'honor entre els més originals i veritables.

    M'ha agradat la teva visió, felicitats!


    F

  • Disculpes[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 13-06-2015

    Em disculpo, Frederic per no haver-te llegit fins avui.
    Original el format de la narració i ben real a l'hora, a més d'un/a ens pot passar la situació que tan bé plateges.
    Bé, ens pot passar si tenim llibreteta amb contrasenyes.
    Enhorabona per la selecció!

  • MERAVELLÓS!![Ofensiu]

    Enhorabona!! Aquest relat m'ha semblat una petita meravella. Partint d'una idea realitat que tots compartim, suggereixes una història trista i tendra a partir de les paraules de la Roser, L'he trobat magnífic i destil·la emoció. Et felcito de tot cor!

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio “El cicle de la vida” i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria d’aquest mes, i per tal d’avançar feina, t’agrairíem que ens fessis arribar l’autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ EL CICLE DE LA VIDA - MORT, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos


    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “El cicle de la vida” que s’editarà a finals de 2015 mitjançant una plataforma digital de publicació.

    on vull constar amb el nom d'autor/a de ...............................................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 18-05-2015 | Valoració: 10

    Bon relat
    Montse

  • Original[Ofensiu]
    reusenca | 18-05-2015 | Valoració: 10

    Tens la gràcia de sortir-te'n de tot allò que és el més corrent. I als altres ens en fas gaudir precisament perquè no és corrent...
    Una abraçada

  • desconegut[Ofensiu]
    Imma Cauhé | 17-05-2015

    qui viu prop teu algunes vegadas no et coneix. Molt bona idea aquest relat.