vina sense marxar

Un relat de: Marteta
Sol de primavera amb olor a estiu. La calor recorr per les cases de l'illa, poc a poc, lentament. Cors bategant amb il.lusió per l'estiu esperat. Estudis que ja arriben al seu fí. Bufandes ja guardades a l'armari fins no sabem quan.

Ja vé. L'esperem massa prest, i se'ns presentarà massa tard. Cossos al sol, a les platjes d'arena i de roques, amb l'aigua del més pur dels blaus, transparent. Amb les finestres del cotxe abaixades, ulleres de sol posades i la música al màxim. Ja vé, tothom ho diu, tothom el vol.

Però jo pens que quan antes vengui, abans se'n anirà.

Comentaris

  • Bonic bonic... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 06-04-2013 | Valoració: 10

    Una bona fotografia i un bon sentiment cap a l’estiu... sens dubte una de les millors èpoques de l’any (si més no per mi és la primera).

    Felicitats per aquesta expressivitat i composició de paraules que tant bé reflecteixen no només el que tu sents si no el que els altres també senten...

    Una abraçada Marteta

    Eloi

    PD: A més a més això que dius que: com més aviat arribi abans marxarà és totalment cert, jo sóc partidari que s’ha de viure el moment present... i quan arribi arribarà!!

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166818 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.