Cercador
Vi
Un relat de: SygbcnEts picant i jove, com la garnatxa,
Rosada i fresca com un bon vi de Navarra,
Els teus ulls negres Cabernet Sauvignon em deixen
A un tast dels teus tanins
Envellits en bota de roure americà.
Ets fresca com un bon blanc sec d'Alella,
Diferent com un cava escumós de pinot noir,
Res a veure amb les petulàncies franceses de Banyuls,
O com les vulgaritats vinícoles de Califòrnia.
Ets most flor de primera premsada,
Aroma a camp i a raïm i a llevat,
Silenci d'ampolles reposant a la foscor.
Ets carn roja de vi, blanc Xarel·lo,
Ull de llebre, reserva, criança, jove, marc de cava,
Ets el meu neguit alcohòlic.
Quan no et tinc, pateixo delirium tremens.
Comentaris
-
Ideal per agafar un "puntet"[Ofensiu]Àlex Vidal Vidal | 04-12-2011 | Valoració: 10
És ideal per agafar el "puntet" i deixar-se anar. Personalment i pel que fa als blancs, hauría triat més aviat els afruitats, tipus Muscat, Gewurtztraminer, Albariño, Verdejo o, fins i tot, Chardonnay.
Però en total el 'coupage' que aconsegueixes em sembla excel·lent.
Salut i bona lletra! -
Bon maridatge[Ofensiu]Naiade | 16-10-2006 | Valoració: 10
Enhorabona, has aconseguit un relat molt original, crec que mai se m'hagués acudit aconseguir fer un caldo tan bo. Trobo molt encertades les comparacions. M'agrada conèixer i tastar els vins, però tu crec que deus ser un expert. M'equivoco?.
.
-
es tant bo com...[Ofensiu]monsvariats | 13-10-2006 | Valoració: 9
Es tant bo com el cataleg de vins que descrius. anim segueix aixi, m'agradat força.. un dia provare de recitar-lo amb una bona copa de vi a les mans a la meva parella
-
Poema diferent[Ofensiu]Trobador | 08-08-2005
Gran idea i molt bon escrit...
M'ha agrat molt... sobretot l'originalitat -
Quina bona idea!!![Ofensiu]Xisca Riera Ballester | 15-02-2005
M'encanta el vi...però no m'entero de res....jo sols el bec, no entenc de noms ni marques ni anys....re!!!
Originalissim això de comparar-la amb el vi com si fossin les teves dues perdicions...m'encanta, suposo que si haguès entès cada vi quin gust, quin aroma, quina olor té encar m'hagués agradat molt més!!!
lo des teus ulls negres com Cabernet Sauvignon....preciós simplement!!!m'ha agradat moltissim aquesta comparació...endavant Sergi!!!! -
Original Sergi.[Ofensiu]Merihann | 14-02-2005 | Valoració: 10
En aquest relat ens fas tot un recital de vins i caves, fins i tot denominacions d'origen!, , m'agradat molt. Una abraçada.
-
El vi i l'amor, bona barreja !!![Ofensiu]mitral | 26-10-2004 | Valoració: 10
Amb tot fas poesia, saps escriure i també saps molt de vins punyeter, dit amb el més bon sentit de la paraula.
He repetit el comentari perquè no sé on ha anat , si el veieu en un altra obra feu-m'ho saber. En el món de la informàtica a vegades sembla que hi hagin follets que tenen ganes de jugar. a mi personalment em fot perquè moltes vegades les segones parts no són bones. -
VISCA EL VI I LA MARE QUE EL VA PARIR!!![Ofensiu]Marc Freixas | 28-07-2004 | Valoració: 10
Bon poema, com sempre Sergi.
M'ha sobtat això que dius Sergi;
em sap molt de greu que no puguis assistir a la trobada, però bé, en una altra ocasió ja ens coneixerem.
Ei, ànims amunt "nanu"!!!!!!
Segueixes sent el màxim referent per tots!!
Valoració mitja: 9.83
Ajuda'ns amb un donatiu
l´Autor

310 Relats
1069 Comentaris
441294 Lectures
Valoració de l'autor: 9.43
Biografia:
... EN CONSTRUCCIÓ...El meu correu:
sygbcn@hotmail.com
Voleu visitar el meu bloc?
La Meva Arcàdia

