Un monòleg sobre política

Un relat de: ariapaco

Per fi s'han acabat les campanyes i les votacions.
I aquells debats que sembla que els polítics es vagin a fer... clatellots. Una de les campanyes electorals més picants han estat les de la presidència del Madrid, no sé si ho heu vist. Uns debats... semblava Salsa Rosa, allò. O el Rondo. Tots parlant a la vegada. I sort d'això, perquè si només hagués parlat un se li hagués entès tot i a l'altre li hagués agafat una depre... Un altre tio interessant és el moderador. Aquell no sé que hi pinta allà? Què modera? El tamany dels micros, perquè no se senti tot? Una cosa que va lligada a les campanyes són les mentides. Aquest tema , però, millor no el toquem, que volia fer un monòleg curt. Millor tornem al tema dels debats. Heus ací que semblen. Un paio tot protegit (el moderador) i els dos polítics, que jo crec que ja directament haurien de venir amb guants de boxe. Un amic meu va anar a un debat i va sortir amb dos dents menys, i murmurant "diàleg uz donaé". I mira que el tio és previsor, i es va posar a la sisena fila. En canvi, un de primera fila, a mig debat es va posar a cridar "mentiroso, mentiroso". Aquell va sortir del debat abans d'hora: cap a l'hospital!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer