Som jo mateixa.

Un relat de: Marteta
Sóc una persona alegre.
Sóc una persona que plora per desahogar-se.
Sóc una persona que no atura de treure teories de les coses sense fer falta ninguna raó per que ho fassi.
Sóc un persona que somia desperta en alguns moments del dia.
Sóc una persona que amb una mirada ho dic tot, sincera, això sempre.
Sóc una persona que s'enfada sovint.
Sóc una noia que es preocupa pel que els altres senten.
Sóc una adolescent que sent amor i odi a la vegada.
Sóc una persona que pot estimar a dues persones al mateix temps.
Sóc una persona que no deixa res que no pugui fer avui per demà.
Sóc una al.lota que per ara aconsegueix el que vol.
Sóc una persona familiar, m'agrada estar amb gent que m'estima per damunt de tot.

Sóc jo mateixa, no canviaré pel moment. M'agrada ser així. M'agrada sentir moltes coses mesclades dins el meu cor. M'agrada estar envoltada de bona energia. M'agrada ballar quan ningú em veu. M'agrada cantar i si la gent em sent que em senti, és la meva vida, la meva veu, la meva felicitat.

M'agradaria amagar-me en moments complicats, m'agradaria que la vida fós de color rosa.M'agradaria que les meves amigues estiguesin amb jo en els moments més imporants de la meva vida. M'agradaria estar amb ell per sempre. M'agradarien moltes coses... i que? Qui m'ha dit que no les pugui aconseguir? Només tinc 16 anys, i ni tu ni ningú em llevarà del cap els meus ideals fins a aconseguir-los.

Comentaris

  • M'agrada perquè...[Ofensiu]
    Bonhomia | 23-10-2011 | Valoració: 10

    ...escrius sense embuts, traient-ho tot fora sense buscar amagatall per cap paraula, perquè deixes ben clar que tu mateixa ets tu mateixa i ho vols ser sempre, un repte de la vida que molta gent perd ja al principi del camí, perquè fas vives les teves paraules, i que pel que dius, sembla que ets ferma i ningú t'aturarà els teus desitjos. Trobo que per a tenir l'edat que tens superes molt l'experiència i la voluntat de gent que ho intenta, que tu clarament ho fas. I això et fa genial.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166782 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.