Passaré

Un relat de: Atlàntida

Passaré per el teu costat
a poc a poc,
sense fer soroll.

Per a no despertar el sentiment
que he fet adormir.

I deixant que sigui el destí
el que et porti
fins a mi.

Comentaris

  • molt encertat...[Ofensiu]
    ROSASP | 27-12-2004 | Valoració: 10

    Passar fent poc soroll, per no treure l'encís, per no despertar aquest somi tan preciós que has fet adormir. I a la fi, que sigui el destí qui decideixi, sense forçar la situació, amb la certesa de que et portarà el que et calgui.
    No sé, és tan bonic, suau i diu tantes coses...
    M'ha agradat molt.
    Una abraçada i fins aviat!

  • M'ha recordat...[Ofensiu]
    Llibre | 27-12-2004

    una època en què em va agafar per escriure poemes d'aquest estil. Breus. Paraules justes. Concisos. De fet, em sembla que en tinc algun penjat en aquesta web, però ara no ve al cas el que jo tingui o deixi de tenir publicat, sinó aquest poema teu.

    És un poema... silenciós. Passes a poc a poc, sense fer soroll. per no despertar, allò adormit.
    Em sembla una imatge d'una plasticitat molt el·legant. Senzilla i elaborada alhora.

    I al final, davant d'aquest silenci, deixes que sigui el destí qui decideixi per tot dos. Ni tan sols trenques el silenci per prendre una determinació. O per despertar de nou el sentiment.

    Un poema críptic. Un poema com hi ha pocs.

    M'ha agradat molt.

    LLIBRE

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

68090 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com