Espais vitals

Un relat de: Naiade

Asseguda sobre catifes acolorides, recolzada en coixins flonjos, decorats amb cristalls i petxines, l’Aixa reposa amb els auriculars a les orelles. La música li embriaga els sentits i la seva ment vola lliure duta pels sons que l’envaeixen i semblen formar part del seu cos aparentment quiet però que vibra com una ona sonora en el seu interior.

Ja no sent ni la veu d’en Lluc que acaba d’arribar i la saluda.

El noi ja hi esta acostumat; sense dir res s’ajeu al seu costat amb cura i s’apropa a ella, sap que la música és forta, pot escoltar-la i submergir-se també en el seu món interior.

Ambdós perden la noció del temps, cadascú es desplaça seguint el ritme de les vibracions, però navega en solitari. La mateixa cadència els du per camins distints.

Ella retorna primer que ell, li apropa els auriculars i abstreta, s’estira mandrosa amb el cos vibrant per la música que encara li recorre tot el cos.

Més tard, plegats comenten feliços com els hi ha anat el dia. S’estimen, però cap d’ells sap on ha viatjat l’altre hores abans. Aquí rau el secret de la seva felicitat.

Comentaris

  • Amor Jove[Ofensiu]
    magalo | 22-07-2019

    Hola Naiade, Molt amables les paraules que has dedicat al meu poema "Obre els ulls". Això m'ha portat a visitar el cau dels teus relats i trobar aquesta joia i algunes altres que he llegit.
    M'agrada l'us que fas de les paraules per explicar allò que vols dir.
    Molt maca la descripció del amor d'aquesta jove parella.

    Marta

  • Gràcies... Naide...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-06-2019

    Gràcies Naide, per les teues paraules per al meu poema que m'acabes de llegir i m'ha agradat molt com ho expresses.
    No he pogut abans, perquè estava sopant un poquet.
    Sens dubte que des de febrer no has publicat res. Ànim, Naiade, i a veure si aportes noves experiències.
    Una abraçada i fins a l'altra. Bona nit.
    Perla de vellut

  • Respecte[Ofensiu]
    leonardo | 02-06-2019 | Valoració: 10

    Tal volta aquest és el secret d'una bona relació, respectar els nostres espais vitals que enriqueixen després els espais comuns. M'ha agradat llegir-te!!!

  • Respecte[Ofensiu]
    leonardo | 02-06-2019 | Valoració: 10

    Tal volta aquest és el secret d'una bona relació, respectar els nostres espais vitals que enriqueixen després els espais comuns. M'ha agradat llegir-te!!!

  • Respecte[Ofensiu]
    leonardo | 02-06-2019 | Valoració: 10

    Tal volta aquest és el secret d'una bona relació, respectar els nostres espais vitals que enriqueixen després els espais comuns. M'ha agradat llegir-te!!!

  • Respecte[Ofensiu]
    leonardo | 02-06-2019 | Valoració: 10

    Tal volta aquest és el secret d'una bona relació, respectar els nostres espais vitals que enriqueixen després els espais comuns. M'ha agradat llegir-te!!!

  • Respecte[Ofensiu]
    leonardo | 02-06-2019 | Valoració: 10

    Tal volta aquest és el secret d'una bona relació, respectar els nostres espais vitals que enriqueixen després els espais comuns. M'ha agradat llegir-te!!!

  • Viatjant a través de la música![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 24-05-2019 | Valoració: 10

    La música és un mitjà de transport que et pot portar tan lluny o tan a prop com vulguis, gaudint de cada moment màgic. Després pots compartir-lo, o no!

    Una forta abraçada

    Pinya de rosa

  • Potser sí...[Ofensiu]
    brins | 29-03-2019 | Valoració: 10

    Un magnífic relat, Montserrat. Potser sí que la felicitat d'una parella rau en el grau d'independència que poden gaudir, no dubto que en molts casos deu ser així, però permet-me que et digui, també, que no hi pot haver felicitat més gran que la de desitjar
    compartir-ho tot amb la persona estimada. Jo, sortosament, he viscut aquesta experiència i no et pots imaginar com l'enyoro...

  • Parella exemplar.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 04-03-2019 | Valoració: 10

    Jo, no he viscut en parella mai! Per què no s'ha donat el cas i tampoc he tingut necessitat. Potser és que sóc molt narcisista en el sentit que m'estimo tant, que no deixo espai per a que envaeixin la meva vida privada, sóc home promiscuo i de no comprometre's, el món nostre és bastant així . Jo diria que la gran majoria de les parelles viuen en una permanent farsa d'amorosa. Comparteixen interessos... Son molt poques les parelles que s'estimen de veritat i qui troba la mitja taronja espiritual, que les hi ha, és un privilegiat!. Aquesta parella del teu relat, semblen jovenets, és un bon exemple del que hauria d'ésser la relació entre ambdues persones. Ho has narrat de forma magnifica i alhora entendridora, Nil.

  • La felicitat[Ofensiu]
    llegiresviure | 02-03-2019 | Valoració: 9

    Un relat que a la vegada es podria considerar com un bon consell...

  • el secret[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 18-02-2019

    Ja ho dius en el títol, el secret de la felicitat d'aquesta parella rau en respectar els seus espais vitals, fins i tot a l'hora d'escoltar (viure) la música.
    Una declaració de principis
    Gràcies per la teva lectura i comentaris. Fins al proper relat!

  • Enllaços[Ofensiu]
    Materile | 18-02-2019 | Valoració: 10


    Un relat deliciós! La felicitat rau en aquest fil invisible que es crea entre una parella sense haver d'estar supeditat en tot. Es cre en la comprensió i la confiança que dóna llibertat.
    És un relat relaxant. Felicitats.
    Una abraçada,
    Materile

  • La felicitat compartida.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-02-2019 | Valoració: 10

    Una relat preciós i amb molta bona felicitat, on els protagonistes es compenetren tendrament, amb aqueixa música que comparteixen. Un relat molt meravellós, com si fora una prosa poètica molt relaxant.
    M'ha agradat molt llegir-te de nou, Naiade.
    I el done les gràcies per llegir-me el poema de "L'excelsa veu" i per les teues paraules.
    Una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Hi ha espais que no es poden compartir[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-02-2019

    Jo crec que sí, que el secret de la felicitat de viure en parella, rau en no compartir-ho tot, en deixar espais per a cadascun, pel gaudi individual, com en aquest cas la música.
    M’ha agradat.

Valoració mitja: 9.91

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

273813 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com