El somni

Un relat de: ninde

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Em vaig adormir... em vaig submergir en un món irreal de somnis, i desitjos, on tot era possible, allà hi érem tots dos. Ell estava allà, vestit amb una camiseta negra i amb uns pantalons del mateix color. Les ales negres, desprenien plomes, que volaven al nostre voltant, juntament amb unes flors blanques, que anaven cobrint el fred terra, i l'anaven convertint de mica en mica en un matalàs tou, i suau. Els meus peus despullats, caminaven cap a ell, com si flotessin. Vaig deixar de caminar, i vaig notar com la seva mirada em repassava tot el cos. Em va tocar amb la punta del seus dits, la cara. Vaig tenir un calfred, i vaig notar com somreia, els seus dits van baixar per el meu coll, fins arribar al llençol blanc, que em protegia de la nuesa. Estava cordat com si fos un vestit, i les seves mans es van ajuntar, intentant descordar amb delicadesa el nus, que mantenia el llençol, unit al meu cos i que impedia que caigués al terra. Els seus llavis, van trobar el meu front, i lentament, van anar baixant. Notava els seus petons, i aviat va arribar fins a la meva boca. En aquell moment el meu cos es va alliberar del llençol. Ell em va agafar per la cintura, i em va apropar cap al seu pit. La camiseta que avanç havia estat negre, ara ja no hi era, i l'únic que duia eren els pantalons. Vaig notar com quèiem i quedàvem estirats a sobre de les plomes que ara s'havien tornat blanques. Ell va començar a arrossegar la seva boca per el meu coll baixant, arribant als pits, jo mantenia els ulls tancats, intentant que aquell somni no s'acabés mai. El meu cos cremava, vaig notar la seva llengua sobre els meus pits. Després va seguir baixant fins a arribar a la cintura, allà es va detenir, i jo sense adonar-me'n vaig obrir les cames. Ell em va acariciar amb una mà la cuixa, i va continuar, amb el que estava fent. Va seguir baixant...

Comentaris

  • NEGRE i VERMELL[Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 9

    un somni negre ( samarreta negra, pantalons negres, ales negres... je je je )
    un somni vermell ( foc, passió, sexe...)
    fantàstic... un relat eròtic, íntim, privat... embolcallat per un llençol poruc que cau tremolós per uns ulls que el despullen...
    no et coneixia gaire i ara et seguiré llegint, wuapíssima... segueix escribint...
    PD.1 es va quedar ell nu, "desplomat", sense ales..? je je je
    PD.2 "va seguir baixant..." ets molts dolenta tu, eh? m´has deixat amb el caramel a la boca...
    PD.3 va arribar fins als peus o es va quedar a... je je je
    no t´enfadis me´l meu humor, sóc així... de bon rotllo... eh?!
    un petoooOooó... en somnis... je je je
    i una abraçada, noieta del llençol!

  • molt lograt[Ofensiu]
    vilella | 30-12-2004 | Valoració: 8

    m'ha agradat.