El porno està bé quan excita, no?

Un relat de: Tiamat

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

A aquestes hores de la nit, és fàcil enganxar alguna televisió local on hi passin porno. En aquest cas, la televisió local que estic mirant és TeleGirona, i direm que sí, que el que veig és porno, perquè ara per ara no se m'acudeix cap altra paraula per definir-ho. A la dreta, en una franja petita, es van veient fotos de noies despullades, fent postures que intenten aconseguir l'excitació d'aquell que les mira, això és, llepant-se un mugró mentre miren fixament a càmera, o tirant el cap enrere mentre posen una mà sobre el sexe i amb l'altra es premen un pit, o inclinant mig cos endavant, amb les cames obertes, agafant-se els genolls, i deixant que els pits pengin. Sobre les fotos, unes lletres en majúscules proclamen "NOIES A.. GIRONA!!". Sota la pantalla, van passant diferents missatges de mòbil, de l'estil "Sofia i Bibi, 18 i 23 anys, fes-ho amb elles en directe" o "Sóc amor. Busco amor. Ets l'amor que necessito? Quina és la teva història d'amor més bonica?". Finalment, a la resta de pantalla, veiem una noia nua que està estirada damunt d'un llit. Té les cames obertes, cosa que li permet ensenyar una vagina prèviament depilada, tota vermellosa. Amb un dit s'acaricia el clítoris, però dos segons després, s'introdueix dos dits dins el cony, acció que, imagino, deu excitar més als espectadors. Ella va posant cara de plaer, però en començo a sospitar quan treu els dits de dins el seu sexe, i m'adono que estan completament secs. De sobte veig que es posa de quatre potes, però encarada cap a la pantalla, fet que em desconcerta. Arronsa el front, cosa que em desconcerta més. Llavors veig que mou les mans, teclejant. Torna a arronsar el front, somriu, i es posa de quatre potes de nou, aquest cop sí, ensenyant el cul. Separa una mica les cames, perquè es vegin bé els forats. No sé exactament com s'ho fa, perquè per una senzilla regla de tres, hauria de caure de cares. El cas és que s'ho manega d'alguna manera per tal d'introduir-se un consolador pel cul, i l'altre pel cony, un amb cada mà. Els fa anar endavant i endarrere, però s'oblida de la cara de plaer, prou feina deu tenir en aguantar-se d'aquella manera. Però no dura ni deu segons, que ja torna a estar encarada a la pantalla, llegint què li diu el que, en aquell moment, paga per satisfer les seves fantasies. Es veu que també deu haver vist patir la pobra noia, perquè aquesta es torna a estirar sobre el llit, amb l'esquena recolzada a la paret i les cames obertes, i agafa un dels consoladors amb una mà. A l'altra ara hi té un comandament, que fa servir per col·locar bé la càmera, i per fer algun zoom. Centra la càmera i es col·loca bé. S'introdueix, de nou, el consolador dins la vagina, i amb la mà esquerra va fent petits cercles sobre el mugró esquerre. De tant en tant però, agafa el comandament per centrar la càmera. Quan creu satisfeta la voluntat del de l'altra banda de pantalla, torna a acostar-se per arronsar el front i comunicar-se amb ell de nou. Es torna a estirar, igual que abans, i llavors, apareix una immensa bandera d'espanya que cobreix la imatge, i unes lletres que t'informen del número de telèfon que has de marcar si vols continuar amb l'espectacle. Per sota la bandera s'entreveuen uns peus i uns turmells, i per sobre un tros de cabell ros. Els moviments dels peus, et deixen intuir els gestos de la noia, ara torna a estar de culs i continua masturbant-se, però ha de tornar-se a aturar per veure què vol el que xateja amb ella. A aquest pas, no acabarà mai. Ha desaparegut, finalment, la bandera d'espanya, i m'adono que ara és una altra noia, morena. Duu sostens, i unes mitges blanques, de les que arriben a mitja cuixa i venen decorades amb un lligacames. S'agenolla sobre el llit, i fa un gest per treure's els sostens, però un cop d'ull a la pantalla, fa que se'n desdigui. Es recolza, com l'altra, a la paret, obre les cames, i es masturba. Com que duu sostens i no es pot acariciar els pits, i per masturbar-se utilitza una mà, l'altra no sap com entretenir-se, i acaba posant-se dins la boca de la noia, que aprofita per mossegar-se les ungles. Mirant sensualment a la càmera, sí, però s'està mossegant les ungles igualment. S'acosta a la pantalla, i finalment, s'agenolla per treure's els sostenidors, mentre va fent una mena de ball amb la part del cos que va de cintura cap amunt. Un cop trets, els tira cap a una banda i queden penjats a un costat del llit. S'agafa els pits amb les dues mans, i els hi fa donar voltes, per, finalment, acabar acariciant-se solament els mugrons. El cap, evidentment, fa estona que li ha caigut enrere, perquè el plaer que sent és immesurable. Torna a mirar a la pantalla, i aprofita el moviment per acabar de treure els sostens de sobre el llit. Es torna a recolzar a la paret, cames obertes, centra la càmera, acosta una mica el zoom, i llavors me'n vaig a dormir, me n'he cansat, escolta.


Comentaris

  • punt d vista interesant[Ofensiu]
    FRAN's | 19-02-2005

    ma agradat la manera en k as enfocat aket relat es força original i dona a veure k porno d conya, ara hi ha coses (un pel) cutres k (potser) sobren...

    (feia molt k no escrivia cap comentari...)

    FRAN's

  • Is sex dirty?[Ofensiu]
    vent de grop | 07-02-2005

    Això de veure el sexe com una cosa porca, potser tindrà força a veure amb el fet de que l'església catòlica, d'una influencia secular i innegable a la nostre societat, consideri el sexe tan brut i indigne. Tant com per ordir el mite en forma de dogma, de que quan el fill de déu - la minúscula és perquè no hi crec - es fa home, neix d'una verge. Humà del tot, menys a l'hora d'ésser engendrat: no podia pas ésser, de cap manera!, que el fill de déu fos el fruit d'un acte tan porc, immoral, indecent i pecaminós.
    Dispenseu, això només son cabòries d'un cap poc dotat per la filosofia (i totalment negat per la teologia). Però així ho veig, i així ho exposo, i m'agradaria acabar recordant aquesta perla genial d'en Woody Allen: Is sex dirty? Only if it's done right.

  • Ei! Que jo també soc un porc![Ofensiu]
    Fionn | 07-02-2005 | Valoració: 8

    Quan em van començar a sortir pels al meu cos quan encara no havia donat 13 anys de passes en aquest mon, vaig començar a veure porno. Era jove. Em servia pel proposit de descobrir les coses bàsiques del sexe. Vaig creixer, em van enssenyar què és l'erotisme. La diferència era obvia. Continuava veient porno. Per què? Cosidero que s'han de coneixer les dues vessants, en aquest cas del sexe, per escollir i opinar. Així amb tot. El teu relat m'agradat per que has transmés a la perfecció el tedi que suposa veure una peli porno. Vaig a veure si escric un relat amb polles i conys. Soc un porc, i que?

  • en fi..[Ofensiu]
    Tiamat | 07-02-2005

    1. el relat acaba dient "llavors me'n vaig a dormir, me n'he cansat, escolta" = m'aborreix

    2. quan puguem parlar de conys, tetes i polles sense que ningú ens tracti de porcs -animals poc atraients sexualment, per cert-, crec que hi haurà més llibertat, més alegria i menys violència.

    3. intenció del relat: confirmar que encara hi ha gent que ens tracta de porcs per parlar de conys, tetes i polles, quan crec que és evident que el relat -si era això el que preocupava a en Ferran-, de pornogràfic, no en té res.

    4. va, sí, posem en venda la Tiamatina!

  • A mi em sembla[Ofensiu]
    Biel Martí | 05-02-2005 | Valoració: 8

    A mi em sembla que l'únic que fa l'autora és descriure unes imatges i que en cap moment en pren partit, totalment objectiva. I és cert que el porno mou una milionada, però serà per algunes raons. I no ens enganyem, tots hem vist porno voluntàriament alguna vegada, per a o per b. Trobo que la descripció és molt acurada i molt visual (és clar, era a la tele), però el relat esdevé fred, com fredes han d'estar les noies, que suposo era la intenció de l'autora.

    Biel.

  • Normalment la realitat[Ofensiu]
    pèrdix | 05-02-2005

    refuta totes les opinions. Un no pot entendre com algú pot mirar aquestes coses i mires la freda estadística i te n'adones que és un dels negocis que mouen més diners en tot el mon.

    M'ha agradat el relat, transmet molt bé la sensació d'avorriment i poca professionalitat de la protagonista, com diu en Josep.
    A vegades ens tracten als homes com si fóssim una mena de trols insensibles i primaris que a la vista d'uns llavis vaginals o un parell de mugrons, sense cap qualitat visual, ja estem disposats a pagar el que sigui i amb la mà a la cigala disposats a la lluita.
    I saps que m'emprenya encara més? les vegades que les circumstàncies m'han empès a donar-los la raó i he caigut en el parany.

    Apa, que vagi bé

  • Jo realment crec que es una porcada mirar això[Ofensiu]
    Ferran de Montagut | 05-02-2005 | Valoració: 1

    Mes porcada es la persona que ho escriu, jo no se com una persona pot aguantar de mirar aquest tipus de pel·licules, ja sabem con es la vida en la seva crua realitat, per veure això no cal! Ferran de Montagut

  • Ara és tard i no tinc ganes de fer un comentari acurat[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 05-02-2005 | Valoració: 10

    El teu relat, la teva descripció i tot el que expreses forma part d'una realitat que també he vist i el sentiment d'avorriment , de cansanci fent una tasca que, no sé exactament a qui pot exitar, ja que és nota el cansanci i la manca de ganes de l'atlota que s'està masturbant. Be, està molt ben escrit, i el sarcasme que empraes esta molt ben aconseguit. Al mateix que ets capaç de trnansmetre aquesta sensació de fàstic, d'estar fent simplement una feina i tenir ganes d'acabar quan abans, malgrat sigui el masturbar-se enfront d'una camara.
    Be, al final m'ha sortit un comentari acurat. No ho creia.
    Una aferrada pel coll
    Josep

  • Tiamatina[Ofensiu]
    vent de grop | 04-02-2005

    Havent comprovat en mi els dràstics efectes resolutius dels teus relats "eròtics" a l' hora d'alleujar la meva estromania crònica, et proposo muntar una societat per explotar-los comercialment. No sé si podríem intentar que es venguessin a las farmàcies, però en tot cas sí als centres de naturisme. Es podrien aplicar, un cop impresos en el suport adequat, en forma de cataplasma o retallats a bocins a la manera dels pegats de nicotina. Seria un remei efectiu i sense els efectes secundaris dels tractaments medicinals clàssics. Potser els podríem comercialitzar amb el nom de Tiamatina. Clar que abans potser s'haurien de fer els tests de rigor amb una mostra de subjectes suficientment amplia. Si dins d'aquesta mostra es trobés algun cas de resposta negativa al tractament, proposaria a la reial acadèmia de medicina la inclusió d'aquestes variants severament greus d'estromania sota el nom de "satiriasis tiamatensis".

Valoració mitja: 7

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

682863 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.