El concert

Un relat de: Marta Blanc
A l'extrem dret de la sala i darrere de tot, semblava que ens hi haguéssin posat expressament. Entre la posició, la foscor i la música del concert, teníem via lliure.

Arrepenjada al respatller davanter, la faldilla li quedava pujada, i per error o premeditadament, se li veien les calcetes, de cotó, verdes amb un puntejat blanc. Petites i apretades contra ella. Li vaig aixecar poc a poc la faldilla per poder veure-les millor, i tocar-la baixant a poc a poc. Ella s'incorporà com qui no vol la cosa, perquè li pogués tocar la vulva. Em mirava amb cara de plaer, mossegant-se un llavi. Em vaig girar per evitar que ens veiéssin els assistents més proxims i, sense pensar-s'ho, va abaixarme la bragueta per deixar sortir la meva polla, molt dura i amb la punta ben molla. Es va descordar el sostenidor per alliberar els seus pits, molt grossos però perfectes, i em va fer una palla. Vaig aconseguir que un dels seus pits quedés al descobert, fora d'aquell vestit verd tant fi i, amagat entre el respatller i el meu cos de la vista dels altres, el vaig tocar, excitant-me enormement veient com es movia entre les meva ma, amb el mugró endurit i la pell de gallina, mentre l'altra ma li acariciava fort la vulva, i ella, respirant fort, m'apretava la polla, amunt i avall, amunt i avall, mirant-la fixament, fins omplir-li les cuixes de semen. L'agafà amb una ma. I amb les cames mig obertes, se'l va untar a la vulva, per dintre les calcetes. La vaig observar, com a ella li agradava, masturbant-se amb la vulva molla de semen, fins a escórrer-se.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer