La finestra indiscreta

Un relat de: Marta Blanc
Tinc un veí, més aviat jovenet, que em mira.

La finestra del bany va a parar a un pati interior, i des del pis de dalt del bloc oposat, em veu sempre que hi entro. Avui hi he anat havent dinat, i ell m'observava. M'he recollit la brusa per a poder abaixar la cremallera de les faldilles. I deixarles caure a terra. He descordat els botons de la part de dalt, i l'he llençat al cove i, cames sobre el voral de la banyera, ara una, ara l'altra, he enretirat les mitges negres que m'ocultaven als ulls del món. Cara al mirall, amb unes calcetes petites que m'apretaven el cul, i la vulva, he descordat el sostenidor, enretirant-lo, i he fet un gest d'alliberació, tocant-me els pits per acomodar-los al seu estat original.
I, aleshores, després d'humitejar els meus cabells, he agafat el respall per a pentinar-los, i desfer-ne els nusos. A batzegades. Deixant que l'impuls fes trontollar els meus pits, i els seus mugrons lleugermanet erectes.

Ell, creient passar desapercebut, m'observa. M'agrada.

Comentaris

  • m'ancanta la teva escritura[Ofensiu]
    alexcalz | 19-01-2019

    insta @alex_calzad01

  • Marta Blanc | 04-11-2018

    Un delicte? Masclisme? Que t'observi algú quan tu et disoposes a que et mirin, es assatjament? Suposo que qualsevol nuu femení al cinema el deus considerar masclisme, no? I un nuu masculí, femellisme? O exhibisionisme? Siguem realistes siusplau ;)

  • segons el punt de mira [Ofensiu]
    Marmara | 04-11-2018 | Valoració: 8

    Et miren i t'agrada. Be per la teua banda.
    Et miren des de un amagatall, et miren perquè ets una dona que es despulla: Per la banda de l'home és assetjament. Pots deixar-ho còrrer però és un comportament masclista, patriarcal y potser un delicte.

  • A mi també[Ofensiu]
    Canela fina | 31-10-2018 | Valoració: 9

    A mi també m'agrada que em mirin, jo faria el mateix ;)
    Bon relat d'un moment divertit, jugar és divertit. Un abraçada.