Després

Un relat de: Atlantis


Després
-si encara hi som-
farem pel·lícules d’herois
de bons i de dolents
escriurem llibres
i plorarem escoltant la música dels morts.

Ara
-aterrats-
fem donacions de roba usada
i alguns diners que ens sobren.

I mentre farem festes, dinars, sortides...
Tot ens es aliè
malgrat a prop sentim plorar
i el soroll de les bombes
que destrossen
l’esperança.

Talment el mes de març.

Comentaris

  • Ravegal | 19-04-2022

    Bonic. I no sé si és una sort o una pena que el que dius sigui tan cert.

  • Un bell poema[Ofensiu]
    Fidel Català | 26-03-2022 | Valoració: 10

    Ple de ràbia i mal cor. Utilitzes imatges fortes i ben descriptives, i amb poques paraules ens mostres la ferida. Després sempre serem a temps de fer-ne films!, sí, cert, però les farem o faran aquells que quedin vius, als qui hauran mort per una absurda guerra ja no els vindrà d'una pel·lícula més o menys.

    Bon poema!


    (Tu has tingut sort, a mi m'ha posat un cinc per comentar-li que té un poema duplicat, i bé, ja saps com soc jo, no sempre faig servir les paraules adequades, i plaf! un 5 per a mi!)

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 26-03-2022 | Valoració: 8

    Atlantis ,

    Gràcies pels teus comentaris.

    Però jo poso els poemes a la web , si acas t' hauries de queixar a relats en catala.

    Jo he vist que hi ha gent que publica més que jo!

    El teu relat està molt bé!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Touché[Ofensiu]
    Canela fina | 25-03-2022 | Valoració: 10

    Poques paraules que diuen molt, signe de bona mà escriptora. Abraçada :)

  • El després es fa ahir[Ofensiu]
    kefas | 24-03-2022

    El després es fa ahir
    mentre serrem la fusta
    i fabriquem els claus
    dels taüts que han de venir.

    L'ara es fa demà
    mentre fugim aterrits
    atropellem la consciència
    i ens la mengem per sopar.

    L'ahir es fa ara
    mentre ens adonem
    que vàrem pujar a un tren
    que no tenia via.

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 23-03-2022 | Valoració: 10

    Bona nit Atlantis,

    Molt bonic el teu relat i està molt ben escrit i és molt entenedor.

    Continua escribint així!

    Val la pena llegir-te!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Explicacions.[Ofensiu]
    SrGarcia | 23-03-2022

    Dona, una colla de desgraciats com naltros poca més podem fer. Els poderosos sí que ho fan bé: la reina Letìsia s'ha vestit de pageseta ucraïnesa, en Josep Borrell ja ha advertit que prou compres a Milà, prou festes a Saint Tropez, etc.
    Tot això que passa ja feia anys que es veia venir, i no perquè fos cosa fos inevitable, sinó perquè es va voler provocar. Algunes explicacions haurien de donar l'OTAN i els seus caps, també.
    Mentrestant, sí; procurarem dinar cada dia fins que no puguem fer-ho; aleshores, ja, bona nit i tapa't.

  • Si encara hi som...[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 23-03-2022 | Valoració: 10

    Expresses d'una manera concissa i sense floritures, el que està passant en aquest moment. M'ha agradat molt, perquè remous consciències.
    Realment ,"Ara" el que estem fent és donar l'usat i el que ens sobra... Mentre continuem amb la nostra vida plena de sopars, festes i esbarjo.
    I així avança el mes de març...

  • En l'esperança...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-03-2022 | Valoració: 10

    Anirem fent pel·lícules, llibres bons o roïns, anirem plorant els morts. Al final està tot en l'esperança.
    Un poema senzill i a la vegada per a pensar, després de...

  • Ara i adés[Ofensiu]
    Prou bé | 22-03-2022

    I com sempre un bell poema que, amb poc, diu molt!
    Compartim pensaments i sentiments i això fa que sempre et llegeixo amb plaer.

    Amb total cordialitat

  • Talment[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 22-03-2022

    Talment, com tu dius...
    No podem aturar la vida, que continua passant malgrat tot. I la passem mirant endavant, però pensant com ens sentiríem si fóssim nosaltres els que haguéssim de deixar enrere la nostra casa i la nostra ciutat... un pensament massa aterridor per no desitjar escampar-lo de tant en tant.
    Com sempre, m'agrada molt com dius les coses.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

163 Relats

1397 Comentaris

101512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com