Accés directe a Laura

Un relat de: jacobè

Mestressa de versos, que estimes amb sinònims singulars jugant amb tots els verbs afirmatius i plurals:

La teva dolcesa disfressa el meu respirar intranquil. Em veus en un mirall distorsionat per la teva bondat. Vull parar esment dels teus consells de dona sàvia i amiga, però em nafro els peus per un sender ple de peces de mirall trencat. M'ajupo a jugar al trencaclosques que sempre acabo encaixant. A cada peça he vist reflectida la teva mà i amb tu he acariciat la paraula amiga.

Compartim taula i paraula,
intercanviem pors,
i dibuixem amics.

Ja et vaig dir que si mai t'escrivia un relat, no l'acabaria mai. Aquest no val. Quan arribem a la meitat del camí, et cosiré una flassada més gran. Una bufanda insaciable on abrigar tot l'amor que sents pels teus. Se'm trava la llengua dels pensaments, torno a no poder seguir el teu ritme, m'entrebanco amb la teva energia diürna mentre rimes amb bellesa sota els llençols de la nit.

Pel matí, obres armaris i ens guarneixes de blanc,
el color de tots els colors fent-se petons.
Cada vespre, la passió del teu cos,
amb la muda del primer calaix es vesteix de repòs.

Poetessa de la llar i del foc,
amb el teu veler, sensible a les aures,
futureja cada onada fins el blau il·limitat.

Comentaris

  • Un passeig per a descobrir[Ofensiu]
    bocidecel | 23-06-2008 | Valoració: 10

    Avui em dedico a passejar. Passejar per RC és trobar tresors amagats, endinsar-te en boscos frondosos de paraules i sentiments. Aquest relat tan dolç i sensible emmudeix les meves paraules, que no volen destorbar tanta bellesa. Només em resta dir: gràcies, el plaer de llegir-te és tot un luxe.

    Una abraçada.

  • Bellíssim[Ofensiu]
    llacuna | 01-06-2008 | Valoració: 10

    Què bonic Jacobè! M'obre el cor :)

    Petons,

    Llacuna

  • preciós...[Ofensiu]
    kispar fidu | 21-11-2007

    un dolç "homenatge" a la Laura. Capaç de plasmar la bellesa en les seves poesies.

    I tu no te n'has quedat curta tampoc, eh! Desprén molta tendresa el teu escrit. Aquella dolçor que es veu sincera i amb gran afecte.

    És bonic compartir una amistat tan profunda. Saber-se al costat d'algú amb qui hi tens una confiança i intimitat tan especial.

    Val la pena. Són d'aquelles "petites" coses que fan apreciar-se la vida i donen motius per somriure i seguir avançant amb esperança.

    nanit maca! que vagi molt bé!
    ens veiem per trobades relataires, o entre lletres!

    Gemma

  • Amor...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2007

    Descripció d'un amor. Pot ser tan complex i semblar tan senzill... em pregunto si el matrimoni és una bona opció. O fins i tot la parella, que la cultura ha dut fins aquí, on estem tancats i mancats de llengüatge per definir les alternatives.


    Sergi

  • Paraula amiga[Ofensiu]
    franz appa | 02-11-2007

    Bellíssim text. Lirisme intens i ben portat.
    Salut,

    franz
    És el primer cop que etllegeixo i he mirat els textos de la bio, que m'han encantat

Valoració mitja: 10