3.0

Un relat de: Alícia Gataxica

Amb la cullereta em llença l'estofat per l'esquena. Encara crema i jo m'arquejo de plaer mentre ell, amb la llengua, com si fos un tovalló, em llepa la pell. Agafo el rulo del cap i li recorro amb dits àgils tota la seva cintura, i mentre ell es mou al compàs del meu moviment jo sento el plaer de la seva verga dins meu. A sobre la tauleta de nit hi ha l'argelaga que ell agafa amb dits hàbils i recorre la meva pell darrere l'orella, el coll, l'esquena. És dolorós però el dolor desperta en mi el plaer més ardent, i com una bèstia el munto. Em poso el casc i imagino el vent al nostre voltant mentre li faig l'amor a sobre de la Harley que tenim aparcada al garatge. Ell em clava la verga ben endins i jo crido de plaer i em deixo caure entre l'argelaga que em refrega la pell com si fos paper d'escatar, però la barreja de plaer i dolor, fan pujar el clímax de l'acte sexual fins a escales inimaginables.

Ha estat genial, però demà he de treballar, així que li indico que faci el favor d'entrar al armari, pitjo el botó i l'aturo. Si fos dissabte i no hagués de treballar podria aprofitar i fer un altre clau, total l'andromax 3.0 no es cansa mai.

Comentaris

  • "arbust espinós"[Ofensiu]
    kispar fidu | 02-11-2006

    (definició d'argelaga, moooolt resumida, que he hagut de buscar finalment al diccionari després de llegir-la primer al relat de la Llibre i després al teu! jejejeje)

    bon final...! et deixa amb un pam de nas! jajaja, boníssim! et vas imaginant l'escena fins que al final, un cop tens els dos personatges creats, veus que un d'ells desapareix i es converteix en objecte... jejejejeje!

    ben trobat! i les explicacions són molt visibles...!

    i: que en què s'assembla amb el de la Llibre? (o el de la Llibre amb el teu? ... primer: ou o gallina?, jajajajaja), doncs, jo penso que:

    en concretes paraules (de coses i objectes) que les dues utilitzeu:
    argelaga, casc, andromax (o no sé si ella fa servir aquesta paraula ben bé... però vaja: el vibrador)

    i pel fet de l'estofat abocat per sobre el cos, o en el seu cas: el (puré?).

    i per l'entrada, en els dos, del vibrador al joc...

    ben trboat, sí, sí!

    que vagi bé!
    ens veiem per aquí,
    Gemm@

  • I jo em pregunto…[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 01-11-2006

    que té més gemanets aquest andromax?.

    Ho dic perque veien el duet que fa amb l'aprenenta m'entren ganes de llegir més histories com aquesta!.

    Per cert, la qüestió de l'argelaga una mica punxaguda, no?.

  • Argelaga??[Ofensiu]
    pivotatomic | 01-11-2006

    Estofat????

    Què més he de saber de tu que encara no m'has explicat , eh?????

    No, ara fora conyes. Un relat divertit i magistralment acabat (amb una frase d'aquelles que tanquen la història igual que una làpida segella una tomba). És infinitament més curt de les coses a les que m'havies acostumat, però, a canvi, m'ha semblat fet amb la precisió d'un rellotge suís. Triple per a tu, doncs!

    P.S. Per què penjes tan pocs relats, darrerement (no dic per què escrius tan poc, pq estic segur que, d'escriure, te'n fas un tip!)?

  • No sé[Ofensiu]
    Lavínia | 31-10-2006 | Valoració: 10

    si m'ha agradat més allò de la Harley!! o el 3.0 que funciona de meravella, oiga!!!

    Petons.

    Lavínia

  • Ostres!!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 28-09-2006 | Valoració: 9

    Crec que mai t'havia llegit, però he vist el teu nick escrit en algun comentari i he decicit fer-hi "click" a sobre, veig que la meva decisió ha estat encertada...

    Respecte el relat, crec que has sabut tractar amb humor i ironia un tema tant corrent: l'erotisme. Però... com a contrapartida, et diré que l'he trobat massa breu, per tant, et poso un 9!

    Per cert: el teu nick no deu ser el nom real, no?

    Ens anem llegint i cuida't! ;-)

    Sol_ixent

  • Hola![Ofensiu]
    Carles Malet | 28-06-2006

    Bé..., m'has sorprès!

    I això no és fàcil en relats tant curts. Potser perquè estava amb la guardia baixa, i quan he començat a llegir només he pensat "... guaita, ara l'Alícia s'embolica amb relats eròtics ...". Però molt bé el final!

    A més, potser si que, perquè una dona arribi al clímax que menciones, no n'hi ha prou amb un home normal, da carn i ossos ...

    Moltíssimes gràcies també pels teus comentaris, suggerències i crítiques dels darrers dies. M'han fet especial il.lusió les teves notes al relat ambientat a Ouarzazate. De fet, és un lloc que sols conec d'oides i pels llibres. Ben segur que si algun dia reescric i milloro el relat tindré en compte les teves apreciacions.

    Fins aviat!

    Una abraçada,

    Carles

  • Ben barrejat![Ofensiu]
    Unaquimera | 31-05-2006 | Valoració: 10

    Quina barreja de conceptes: fora i dins, plaer i dolor, fred i calor, vida diària real com ella mateixa i ciència-ficció fantàstica per donar-li un gir final... genial de veritat!

    Estic encantada d'haver-te llegit i de descobrir-te com autora.

    T'envio una abraçada per celebrar-ho,
    Una quimera


  • Imprevist[Ofensiu]
    Azalea | 22-03-2006

    un relat imprevist... a estones calent, a estones molt fred. Una combinació curiosa.. i molta imaginació... jajajaj

  • Hejehejehe...[Ofensiu]
    Llibre | 17-03-2006 | Valoració: 10

    Sense comentaris, Alicieta... més que res perquè ja te'ls he fet...

    O sigui que la cosa ha quedat així: un a cada banda. Sí senyora: això és aprofitar la inspiració... i les propostes esbojarrades de reptes personals davant unes braves i una cervesa.

    Per cert: a la propera provem què se'ns acut, com a proposta, davant d'un estofat... hejeheje...

    Un petó,

    LLIBRE

  • Ai, xicota!...[Ofensiu]
    rnbonet | 17-03-2006

    ... quin humor més 'masoca' i negre. O això m'ha semblat.
    Per què penges tan poc? Incomprensible!
    Salut i rebolica!

  • plaer i dolor[Ofensiu]
    foster | 17-03-2006

    "però la barreja de plaer i dolor, fan pujar el clímax de l'acte sexual fins a escales inimaginables. "

    El relat, en sí, no m'apassiona però crec que dóna per seguir investigant...

    (no t'havia llegit mai, crec, miraré alguna cosa més)

    foster

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Alícia Gataxica

Alícia Gataxica

45 Relats

322 Comentaris

84183 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
"El qual està segur de conèixer la fi de les coses quan tan sols han començat a realitzar-les és o un savi o un boig; no importa quina de les dues coses sigui, la veritat és que serà un home desgraciat, ja que ha posat un ganivet en el cor de l'enigma"






R en Cadena

"Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora Gali i la senyora Aisha "

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")