xarxes de metro

Un relat de: teresa serramià i samsó

Foraden la negror, atrafegades multituds,
portes de metro, boques tanca-i-obra
dins túnels famolencs;
m'asseuré en l'hora trontollant,
fort, m'agafaré al pal d'un mot molt rígid,
i a l'andana d'un somni recorrent
de sobte baixaré

faré transbord.

Comentaris

  • M'ha vingut...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 14-12-2006 | Valoració: 10

    clarament la visió del lloc on m'han portat les teves paraules. Genial manera de descriure-ho.
    Una abraçada

  • un rajolí de llum...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-11-2006

    Una visió inquieta, grisa i urbana d'un dia qualsevol que no sabem ben bé cap a on ens duu.
    Imatges fredes i vertiginoses d'aquestes xarxes de metro que porten milers d'emocions d'un lloc a l'altre i semblen recollir fraccions de vida entre silencis amagats.
    Aquesta idea de poder baixar a l'andana d'un somni i fer transbord, em fa pensar en trobar motius per poder percebre les coses d'una manera diferent. Acolorir les parets ensopides i dibuixar un somriure net i càlid, que ens permeti sentir les bones vibracions, que sovint ignorem entre les presses, les pautes de conducta heretades i la indiferència.

    M'agrada saber que, en certa manera, puc escollir baixar, pujar o restar una estona a l'andana. Gràcies pel viatge!

    Aprofito per felicitar-te per aquest nou premi. Déu ni do quina marxa que portes; evidentement tot això no és pas casual.

    Molts petons!

  • ummmm[Ofensiu]
    gypsy | 29-11-2006 | Valoració: 10

    fantàstic poema urbà, de la ciutat que es lleva cada dia, amb el soroll i el brogit quotidià.

    petons.


    gypsy

  • a la recerca[Ofensiu]
    jaumesb | 27-11-2006

    de la llum

Valoració mitja: 9.67