Vull, vull, vull...

Un relat de: Elvira

Vull tornar a sentir els teus llavis sobre els meus, la teva respiració a cau d'orella, nerviosa i excitada, el teu sexe, dur, perfecte, mullat dintre meu.
Vull tornar a compartir paraules només teves i meves, mirades que solsament son per mi.
Vull que només siguis meu.
Vull que aquest tornar, sigui per sempre. Vull memoritzar la teva olor al abraçar-te, codificar-la i emmagatzemar-la per mi. Vull que les teves mans només vulguin tocar els meus pits, que s'endureixen quan les veuen arribar. Vull fer-te l'amor a poc a poc, i que no perdis cap detall dels meus músculs contraguts pel plaer que m'ofereixes sense límits.
Vull que m'estimis, que ens deixem de rellotges i de calendaris, que ens oferim tot el temps del que disposem, tan sols per això.
Tan sols per tu i per mi, per alliberar la nostra imaginació, les nostres ganes, la nostra passió.
Per estimar-nos.


Comentaris

  • m'encanta..[Ofensiu]
    maricel | 04-11-2009

    la manera com has escrit tan aquest test com els altres quatre. Moltes vegades quan llegeixo hem distrec amb altres coses, però al llegir els teus (tots 5) tenia els cinc sentits posats en els teus relats.
    Espero que a la vida et vagin passant un munt de coses perque puguis seguir escrivint d'aquesta manera!
    Et seguiré llegint.
    L'enhorabona

  • Voluntat irrenunciable[Ofensiu]
    Unaquimera | 03-11-2009

    Has escrit un text ple de desig... de desig i de voluntat d'expressar-ho!
    Començant pel títol, cada línia en parla d'un l'anhel irrenunciable, d'una passió que batega mot a mot amb força i decisió.

    Després d'aquest tast, tornaré a passar per conèixer altres escrits teus, però de moment t'envio una abraçada per celebrar que avui t'he descobert com autora,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Elvira

Elvira

7 Relats

9 Comentaris

7855 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Sempre quedarà un paper en blanc, on podrem dipositar les cabòries, alegries, tristeses....que ocupen els nostres dies.

Sempre quedarà un paper en blanc, quan ja no quedi ningú, i les decepcions i les pèrdues s'hagin emportat el que més ens importa.

Sempre quedarà un paper en blanc, que es conformi amb les lletres que nosaltres decidim que hi han d'anar, i que no ens recrimini pel que fem, diem o pensem.

Sempre ens quedarà un paper en blanc, per començar en ell, la vida que mai arribarem a tenir...