No hi ha ningú més

Un relat de: Elvira

Tanco els ulls, no hi ha ningú més. Només tu i jo, i les ànsies dels dos per ser només un.
Intento oferir-te i fer-te entendre tot el que tinc per a tu en un sol petó. Massa poc.
T'abraço ben fort, per traspassar-te l'enyorança que he viscut els últims mesos. Massa poc.
Et mostro l'únic que em queda ja, el meu cos nu, que tant vaig guardar per aquest moment. Massa poc.
T'ofereixo unes llàgrimes, no sé ben bé si són d'alegria o de tristor. Per fi estic amb tu, i per fi el temps ha decidit parar-se i oferir-nos una porció del seu tresor. Però tampoc és suficient.
Faig un pacte amb ell. Un pacte de sang que m'asseguri que a partir d'ara quan tu i jo estem junts, els segons seran papallones, els minuts àligues, i les hores... una mesura per quantificar el temps que no coneixem.
Però la meva ànima continua inquieta. M'ofega el pit. Em tremolen les mans. La pell em canvia de color. El cos se'm debilita.

Observo com la vida s'escapa per un forat, sento com la sang corre, i la vida, poc a poc m'abandona. El que la gent no compren, amor meu, és que ja fa temps que estic morta. El que la gent no compren, vida meva, és que el dia que tu vas marxar, el meu cor anava dins la teva maleta, i la meva ànima, volava al teu costat.
No estiguis trist, quan tanqui els ulls tot s'haurà acabat. No ploris, ja arribo...

Comentaris

  • Sense paraules![Ofensiu]
    jOaneTa | 06-11-2009 | Valoració: 10

    "els segons seran papallones, els minuts àligues, i les hores... una mesura per quantificar el temps que no coneixem. "

    és perfecte, m'encanta!



    jOaneTa

  • els segons seran papallones, els minuts àligues, i les hores...[Ofensiu]
    aleixvb | 06-11-2009 | Valoració: 9

    La metàfora del temps, m'encanta. Quan tant de temps es redueix a tan poc... La gent no ho compren si no hi passa abans.

    Ens llegim.
    Aleix

  • Chelsea, the classic girls of 60's | 27-04-2006 | Valoració: 10

    Quan algú et roba el cor... i el necessites per viure, ho pases malament, però pitjor quan asobre n'ets conscient ;)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Elvira

Elvira

7 Relats

9 Comentaris

7849 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Sempre quedarà un paper en blanc, on podrem dipositar les cabòries, alegries, tristeses....que ocupen els nostres dies.

Sempre quedarà un paper en blanc, quan ja no quedi ningú, i les decepcions i les pèrdues s'hagin emportat el que més ens importa.

Sempre quedarà un paper en blanc, que es conformi amb les lletres que nosaltres decidim que hi han d'anar, i que no ens recrimini pel que fem, diem o pensem.

Sempre ens quedarà un paper en blanc, per començar en ell, la vida que mai arribarem a tenir...