Vull dir-te

Un relat de: Màndalf

Perdona'm
si agrupo les lletres en va
Disculpa'm
els dits a les tecles em salten volant
Vull dir-te
que un dia que anàvem tots dos de la mà
Somiava
Volia
Anhelava
No ser el teu marit per ser el teu amant

Comentaris

  • mmmm......[Ofensiu]
    Leela | 13-11-2005

    eterna dicotomia, tant sols hi ha dues possibilitats? o bé marit? o bé amant?... Com diu en foster, per quant de temps? (jo no sóc tant 'optimista' com ell, i no tinc dades empíriques per creure amb eternitats)...
    Mandalf, concís i m'has fet pensar, de fet fa uns dies què penso en això... potser tots hi acabem pensant tard o d'hora... potser el problema és aquest: 'pensar'... si tant sols poguessim sentir i deixar fluir.. i no posar-nos etiquetes sinó tant sols crèixer amb la gent que tenim al voltant...(ja veus que sóc una il·lusa)...

    Un petó!!!

  • Un dolç pàlpit[Ofensiu]
    angie | 09-11-2005

    Batecs així fan del matrimoni un llarg viatge en comú.

  • Quina declaració d'amor més perfecta cap a la teva dona. Sensilla , però te un trasfons d'amor infinit.
    Un petonet. Pilar

  • AnNna | 09-11-2005 | Valoració: 9

    ueis! això de la setmana màgica.... et portarà comentaris!

    mola! al principi sembla que vulguis dir que li volies dir que l'estimaves moltíssim, i que n'estaves penjat, i tot això... però, i l'amant? potser és que va descobrir que li feia el salt i que preferia l'amant....

    quines paranoies!!!

    petons!!

    AnNna

    p.d: són 10 punts, no? jiji!

  • Dilema[Ofensiu]
    foster | 21-10-2005

    difícl de resoldre però no impossible.
    Marit, amant? I un marit-amant, un marit -el millor amant d'ella?
    És possible? Durant quant de temps? És factible una relació eterna i eternament intensa que, en lloc d'esllanguir-se poc a poc, es revifi cada dia i s'ompli de matisos.
    Jo et diria que sí, crec vaja, però en això de l'amor i el deisg cada persona, cada parella és un món.
    El teu poema aixì em fa reflexionar. I penso que aquesta és una de les finalitats dels bons poemes i relats: provocar una reacció immediata i duradora en el lector.

    Vull dir-te... que m'ha agradat, molt interessant i precís.

    foster

  • caram![Ofensiu]
    Gemma34 | 19-10-2005 | Valoració: 10

    quin final! m'encanta!
    Segurament les vivències d'uns amants no tenen punt de comparació amb el avorridet matrimoni. Els qui es retroben en moment robats, amb passió, amb desig, bogeria... viu intensament cada moment, i una parella que ja s'ho han dit tot, sense adonar-se'n han empobrit la relació.
    fantàstic Maldalf.
    Estic segura, que si la carta que vaig proposar en el repte hagués tingut aquest final... uff.. jejeje

    Em va agradar la teva sinceritat. Jo, obligava a la gent a fer una carta plena de sentiments, i tu, no podies fer-la sense sentir res. Ets honest.

    Gemma34