Vist per sentència. Culpa.

Un relat de: Màndalf

* - Sou vos el pensament cinc-cents quaranta-dos mil nou-cents vint-i-tres del senyor Pere Rabassó Covadallosa, "l'estrangularé amb les meves pròpies mans"?
- Jo mateix. Servidor.
- Aquest Consell General dels Pensaments us acusa d'haver estat un pensament perniciós, venjatiu i violent. Indigne de la nostra comunitat. Per causa vostra es va produir la mort d'un ésser humà. Hi teniu alguna cosa a dir en defensa vostra?
- Doncs clar que si. Senzillament que no entenc l'acusació. No té raó se ser. Jo sóc un pensament en mi mateix. No tinc cap responsabilitat sobre la meva essència. Si de cas pregunteu-li a qui em va fabricar el perquè de la meva personalitat.
- Així doncs no teniu cap mena de penediment de ser com sou, "l'estrangularé amb les meves pròpies mans"?
- De què hauria de penedir-me? Què potser acusaríeu a una persona de ser alta o baixa, negra o blanca, home o dona? És una bajanada. Però a què ve això ara?
- Com a conseqüència vostra es va produir un assassinat. Que potser n‘esteu orgullós?
- Jo no sóc cap assassí. Va ser el meu pensador. Jo senzillament vaig néixer i vaig morir en un instant. Ara no sé a què ve aquest judici ni què nassos hi fa vostè aquí amb aquesta perruca vestit de negre. Tampoc sabia que existís una vida posterior. Tot això és una bajanada.
- I no us hagués agradat més ser "li donaré una forta abraçada", per exemple?
- Doncs no, què tanta història, ja estic bé així. I es pot saber qui sou vostè? Ja m'esteu inflant els nassos...
- Esteu davant de "Penso, doncs existeixo", pensament deu milions del senyor René Descartes.
- Aaaaaah !! Molt bé, molt bé... un famós setciències donant pel cul a la bona gent... la mare que us va... !!
- Peroooò...!!! Què feu pensament cinc-cents quaran...??? Aaaarggggg !! Noooo !! Pareu, pareu si us plau, que m'esteu ofegant!!. Nooooo !!....Nnngggaaaaaaagggg.... !!

Comentaris

  • felicitats *_*!!![Ofensiu]
    mjesus | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    una abraçada

  • Brutal[Ofensiu]
    Carles Malet | 04-05-2007 | Valoració: 10

    En sentit literal i figurat

    Desbordant d'imaginació. És un plaer veure que els límits de la imaginació humana encara estan per definir, o que es redefineixen a sí mateixos contínuament.

    El teu és un dels relats de 10x10 que m'havia marcat des de fa uns dies per comentar i felicitar

    Fins aviat!

    Carles

  • Desbordant imaginació[Ofensiu]
    L'home sense nom | 18-01-2007

    Un relat molt original, com la majoria dels teus, ple de sentit de l'humor.

    Encara que el tema ho demana, per posar una pega jo l'acusaria de ser excesivament col·loquial (utilitzo aquesta fórmula per posar-me a to amb el relat en si, si m'ho permets ;-)

    Et retrec la col·loquialitat perquè em sembla una característica comuna en molts dels teus relats. Abans, a mi també em semblava una manera fresca, divertida i agradable d'arribar al lector. Però amb el temps l'he anat defugint (o dosificant, com vulguis dir-li).

    T'ho apunto, però, a nivell de reflexio profunda (o fonda, com vulguis dir-li). En el cas que ens ocupa, però, no li fa cap mal al conjunt, sinó que acompleix plenament els objectius del relat.

    A banda d'això, si et serveix, molt bon relat. De veritat.

  • rbbarau | 01-01-2007

    acabo de mirar un altre relat teu i es veu que ja fa temps t'havia posat exactament el mateix: això de que m'ha fet gràcia...així...vull dir, bé doncs res, que et seguiré llegint perquè em regalis somriures!

  • rbbarau | 01-01-2007

    jiji...m'ha fet gràcia...
    m'agrada llegir coses que no poden ser però que a la vegada m'enganxen...
    felicitats!

  • Desbordament d'imaginació[Ofensiu]
    | 27-12-2006 | Valoració: 10


    M'encanta com jugues amb l'absurd, li dones voltes d'un costat a l'altre i en treus una història absolutament fantàstica, trenca-esquemes.

    En aquest cas, en el tros del mig del relat m'ha semblat que la originalitat inicial perdia una mica de força, però ho has arreglat del tot amb el recurs del senyor Cogito ergo sum.

    Molt bo. Bon any!

    Dan

  • Ai, forumaire de nit...,[Ofensiu]
    rnbonet | 26-12-2006 | Valoració: 10

    ...'oasier i més mandangues!
    Pare m'acuse que he pensat. Malament o bé, però, he pensat. Ja mai més ho tornaré a fer, que això dels jutges, les setències, la culpa, els advocats, els judicis... em fa por! Què dic por? PAOOOOR!!!
    Com tot allò teu, original i amb un 'esclafant' sentit de l'humor.
    Salut i rebolica, xicon! I bons dies de vacances!

  • És un relat molt original[Ofensiu]
    mataranyes | 26-12-2006

    És un relat divertit. Quanta imaginació que tens!

    Tenia un altre pensament per plasmar-lo al comentati però se m'ha escapat, Aquet pensament té vida pròpia... ves tu a saber on anirà a parar

  • Of course¡[Ofensiu]
    Lilith | 26-12-2006

    M'ha agradat volia dir -un follet m'havia escrit "m'agradat"-

  • Visca la llibertat de pensament[Ofensiu]
    Lilith | 26-12-2006 | Valoració: 10

    Una cosa es pensar i l'altre obrar, ja se sap ;) M'agradat molt, de fet confeso que només comento els relats que m'agraden, sentència???

  • Sóc el pensament catorze d'en qwark...[Ofensiu]
    qwark | 25-12-2006

    ..."Comentaré el relat cinquanta-sis d'en Mandalf". En primer lloc he de protestar per la meva mediocritat, que és culpa del meu pensador. Però potser ell tampoc en té la culpa, també el van fer així. Caldria una legió de funcionaris incompetents per tal d'establir l'origen veritable de la culpa.

    Està clar que no sóc un gran comentari però almenys no ha mort ningú per culpa meva.

Valoració mitja: 10