VERITABLE RECORD

Un relat de: Andreu Martí i Cortada


Sempre hi haurà un lloc clar, indret serè d'un record que no vull perdre per més que s'hi obstini el temps -implacable- a deixar-lo de costat.

En el teu parlar silenciós, oh banc, guardes l'encant de l'espai i el moment -veritable record- en què empeltats de tu foníem despertars i somniades.

I és encara ara en atansar-me a tu, amor, que torna aquella vella fressa a pujar-me entre el pit i la gola i es fa senyora de tot sentit i no puc pensar en altra cosa que el que decideixin alhora el cor i l'esperit.

I ens plorem i ens somriem pels dies passats que no vàrem saber entendre.

Comentaris

  • L'entesa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 06-04-2023 | Valoració: 10

    Saber o no saber entendre, tenir o no la companyia, un banc o una cadira buida, però la mà continua escrivint i dibuixant la realitat, a la que a alguns ens agrada donar-hi un cop d'ull. Una forta abraçada, Andreu.

    Aleix

  • Un espai íntim...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 02-04-2023

    on el protagonista és escoltat sense por a ser defraudat. Un record perdurable en el temps.
    Original relat Andreu.

    Salutacions.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Andreu  Martí i Cortada

Andreu Martí i Cortada

31 Relats

122 Comentaris

5723 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc català, friso i em deleixo per un estat propi que permeti la màxima expressió de la meva llengua.
Fa molt temps que escric, però només quatre dies que ho publico a les xarxes.
M'agrada la poesia perquè la trobo una manera bonica d'escapar de la mentida.