Vacances

Un relat de: Siset Devesa

Vacances, aeroport, maletes, passaport, tarja d"embarcament, el cinturó també, avió, taxi, hotel, todo incluído, braçalet, platja, sorra, palmeres, horitzó...., biquinis, salsa, merengue, tovallola, crema protectora, ulleres de sol, lectura, hamaca, xiringuito, olives, gintònic, aire de mar, moreno paleta, bany, meduses, gandula, diari, pala, galleda, petxina, pilota, carai de nens empipadors, where are you from, gorra, xancletes, biquinis, velers, patins, gavina, dutxa, passeig, gana, cambrer, menú, paella, llagosta, vi rosat, una ampolla, cafè amb gel, hotel, habitació, migdiada, son, biquinis, biquinis, biquinis..., bip-bip, bip-bip, bip-bip, habitació, despertador, llençols, suor, casa, oficina, taula, papers, urgent, director, les set del matí, vacances, vacances...

Comentaris

  • Més coincidències[Ofensiu]
    ciosauri | 14-05-2008 | Valoració: 10

    que no és gens estrany que passin. Les vacances, per bé i per mal, ens inspiren a tots. I ens pot sortir una tragèdia, una comèdia o una mica de cada, no? Que les properes et siguin lleus!
    Una altra cosa: només pensava penjar el primer dels vuit contes de Vacances, el text de Begur 2006, per fer propaganda del concurs. Ja demanaré als organitzadors si els fa res que els vagi penjant tots... És emocionant això dfe rebre peticions d'un lector! Salutacions!!!

  • Paraules...[Ofensiu]

    ...molt suggerents, sí senyor...

    Et porten en espiral cap a un determinat tipus de vacances. Però n'hi ha d'altres.

    M'has fet recordar vacances de platja, humitat i sorra. Que aquest any no han estat així... Gràcies, doncs.

    Assumpció de Riscos.

l´Autor

Siset Devesa

53 Relats

193 Comentaris

66170 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
"Dins es món que m'he inventat tot se mou a total realitat."

Multicinemes (Antònia Font)