Urtxume

Un relat de: l'home d'arena

A cada segon
passe la mà per la memòria
tendrament
de tu

M'òbric pas per l'enramada
encara humida del teu riure

Tanta vegetació tangible
luxúria ubèrrima d'olors i
nits de prodigis

Torne com una meitat perduda
a cada segon
per tocar-te
la vida

i sentir la teua llengua de matí
com diu a cada cosa
desperta't.

Comentaris

  • FELICITATS !!![Ofensiu]
    F. Arnau | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    També pels teus haikus...

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 01-10-2008 | Valoració: 10

    descobrir-te com a poeta, seguia les teves peces musicals al forum, sempre o gairebé totes les que penges m'agraden, però mai havia obert la porta del teu palauet de paraules encadenades, però lliures.

    Felicitats, i et convido al meu palauet, per quan hi vulguis passar.

    Una abraçada.

    Ferran

  • El país Basc...[Ofensiu]
    JOANPG | 24-09-2008 | Valoració: 10

    Marca l'ànima un cop l'has visitat. Pel qué és i pel que representa. No m'extranya que a un gran poeta com tu, t'inspiri íntimament coses tan boniques com les que descrius.

    Una fortaencaixada de JOANPG.

  • Vicent![Ofensiu]
    F. Arnau | 11-09-2008 | Valoració: 10

    Com estàs?

    Me n'alegre de que no deixes d'escriure a RC. La teua Poesia és de gran qualitat, i ens cal als que sempre volem anar aprenent (malgrat que ja no som uns "iogurts").

    Aquesta vegada has trigat gairebé tres mesos, però has triat un tema que de sempre m'ha corprès...

    El País Basc!!!

    Perquè serà?

    Veig que hi ha més gent amb aquesta dèria...
    El teu poema m'ha semblat genial. És una mica intimista, però això no és cap detriment en Poesia, ans al contrari, res més autèntic que parlar de les vivències pròpies.

    Una forta abraçada!

    ... I endavant!

    FRANCESC

    PS Com enyore la Marina! Les meues estades estiuenques a Xàbia... (fa tants anys!)

  • I per mi...[Ofensiu]
    rnbonet | 11-09-2008

    ...també va estar un riu de vida.
    Com tot el País Basc, en temps que cal no recordar. Ara, ja fa temps que no he tornat.
    Salut i rebolica, paisà!

  • gypsy | 10-09-2008

    a cada segon passa la vida i tu encercles l'instant de l'amor viscut que encara perdura. Com posar l'ona del mar en una ampolla i fer que ans així, engabiada, romangui ona.

Valoració mitja: 10