Unicorns i malignes (IV)

Un relat de: martaplanet

Vaig obrir els ulls lentament abans d'adonar-me que encara era viva. Em vaig sentir horriblement buida i terriblement sola. Vaig tardar una estona a entendre que aquelles estranyes sensacions equivalien a la meva total humanitat, una debilitat que fins a aquell moment sempre havia odiat, però en aquell precís instant era la meva felicitat completa.
-Ja ets desperta. - una veu rogallosa i vella va parlar des d'algun punt de la meva proximitat.
-Qui és vostè?
-Ell va dir que et cuidés.
-Ell? Qui és ell?
-Noi d'ulls estranys.
-En Jack? - em vaig quedar sense alè, ell sabia on em trobava?
-Ell va dir que et recuperaries, ell va dir que eres forta.
-On és?
-Ell va dir que tornaria quan fos el moment. No estàs preparada per afrontar el teu futur va dir.
-Quin futur?
-Nova poderosa profecia va dir ell, però tu ets humana.
-Sí. - vaig fer un somriure sense adonar-me'n.
-Encara. - va recalcar.

Comentaris

  • Per a qui li interessi...[Ofensiu]
    martaplanet | 29-01-2009

    aquesta història continua al fotolog que tinc posat a la meva biografia. De moment no tinc pensat seguir-la per RC així que ja sabeu... si us interessa teniu la web aquí.

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101135 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.