Un petó robat

Un relat de: annah

Havien anat de viatge. Hi eren tots: els companys i els amics de la classe des de ja feia anys. Estaven tots molt ben avinguts i s'ho passaven de conya. De dia anaven a visitar aquell país, nou per ells, i de nit, a les habitacions, parlaven i parlaven, fins a altes hores de la nit. Es barrejaven els uns amb els altres, quasi ningú acabava dormint al seu llit.

En una d'aquestes "reunions", tots els amics que s'havien reunit a l'habitació de la Júlia i les seves amigues, es van quedar adormits sobre dels llits. Tots excepte ell. I, no deixava de mirar-la. Adormida al seu costat, respirant amb pas acompassat, amb delicadesa. Era fabulosa. Els cabells li tapaven una mica la cara i, ell els hi va enretirar tot acariciant-los. Ell la mirava com mai havia mirat a ningú: amb dolcesa i amor. Sobretot amor, no li ho havia dit, però l'estimava. En aquell moment es va deixar portar pels seus sentiments, i poc a poc es va anar acostant aquell rostre adormit. I, suaument va fer-li un petó molt càlid als llavis. Ella es va bellugar una mica i va obrir els ulls lentament, i, el va trobar a ell, somrient-li amb delicadesa. Es va pensar que era un somni. Havia fet el què creia que havia fet?
- Ets preciosa -va xiuxiuejar-li a prop de l'orella.
Ells va retornar-li el somriure, feliç. Es va incorporar i, després de comprovar que tothom dormia, va besar-lo. Va ser un petó llarg, humit i ple de sentiments i sensacions. Després es van abraçar fortament i ella va xiuxiuejar-li a l'orella:
- T'estimo.
Es van quedar adormits, així, abraçats i somrient.

Comentaris

  • Bons moments[Ofensiu]
    Sonyes | 07-02-2006 | Valoració: 8

    Bé, sempre va bé recordar un moment dolç en la teva vida...

  • Visca![Ofensiu]
    Sareta_16 | 20-04-2005 | Valoració: 10

    Uoooo sempre he desitjat que em passi això!xD jeje que macu!Els petons robats són els millors!M'ha agradat molt m'ha recordat a les típiques excursions que fem amb els de la classe i tot lo que hem de fer per despistar els profes que ens han pillat més d'un cop!^^' jeje Està currat kukaAa! :)

  • K maku[Ofensiu]
    Jurdi | 07-03-2005 | Valoració: 10

    Es un relat precios, "es van fer un peto mentres els altres dormien, qualsevol noia sumiaria en akest moment tan preciós. Que bonic.....

    Això sembla un desig per al viatge de fi de curs, o és una predicció, qui sap, continua sent tu i no et deprimexis mai guapa.
    Mua

  • m´oblidava...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-03-2005

    de donar-te les gràcies pels teus dos o més comentaris...

  • un petó...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-03-2005 | Valoració: 10

    robat... un petó admès... un petó tornat... en somnis, en la realitat... perquè quan estimes a algú es barregen somnis i realitats... jugant a que la realitat sigui un somni llarg i dolç... i que el somni es faci realitat algun dia...
    d´un fet tan breu, en una anit d´aquelles estudiantils en viatges de fi d´estudis... n´has tret amb calma, poc a poc, anant teixint amb suavitat i sense pressa... un relat tendre, adolescent... ple d´innocència en el despertar dels primers amors... fantàstic, maca... et felicito i t´animo a seguir escribint...
    petons i abraçades del teu amic...

Valoració mitja: 9.5