Un petit gran tresor

Un relat de: Bahía22

Fa tot just unes setmanes, pensava que així seria infeliç, ara m’agrada. Aquest ha sigut un diumenge diferent. A les 20:33 encara hem queda la il•lusió dels diumenges. Sopar a casa la iaia! La iaia...que dir de les iaies...existeix un vincle especial entre iaies i néts. Crec que en el fons, els néts tenen un instint protector per les seves iaies. Són petites, fràgils, dolces,...Són un petit gran tresor que tenim tots!
La iaia fa uns macarrons...! I em fa uns jerseis...! I sempre hem fa les bores dels pantalons...!...
Igual que les iaies pensen que els seus néts són els més macos, els néts també ho pensem de les nostres iaies! Doncs, igual que hi ha el dia del pare i el dia de la mare, perquè no hi ha el dia de la iaia? Us puc contestar a la pregunta...
No existeix el dia de la iaia perquè elles necessiten que els demostrem el nostre amor durant tot l’any!

Iaia...ja saps com t’estimo...!

Comentaris

  • Bones germaneta![Ofensiu]
    fullet verd | 03-06-2006 | Valoració: 10

    Jo penso el mateix cada diumenge espero el moment de les 9 de la nit per pujar a sopar a casa la iaia(encra que no u demostri gaireXDX), jo també me l'estimu molt perquè.. Què fariem sense la nostra iaia?....
    I sense les seves escursións que després de cada una ens ve a explicar que an fet avui...

    Jo també crec que hi ha un vincle especial entre avies i nets..

    moltes abraçades wapa!!

    fullet verd(a tu també t'estimu molt noieta!)

  • Iaies[Ofensiu]
    kukutxa (nana) | 23-12-2005

    Sense paraules. Les iaies....
    Dolçes, fragils i dures, tendres...
    Ai ramoneta, ai meme, ai enriqueta...

    UN PETÓ

  • ai....[Ofensiu]
    mirare | 22-12-2005 | Valoració: 10

    en llegir cada una de les línies...m'anava creixent la nostalgia. Recordant aquella MÉMÉ d'abans, que poc a poc se'ns en va, se'm en va
    Com s'estima a una iaia....

    Et felicito pel relat Mareta...
    Segueix omplint-nos de sentiment

    Una abraçadeta, i un peto

  • Iaies estimades[Ofensiu]
    kukisu | 21-12-2005

    És un goig poder gaudir de les iaies, aquestes persones que ens tenen un amor incondicional i fervent. Desitjo que per molts anys puguis tenir aquest privilegi, que alguns encara enyorem i enyorarem duant tota la nostra vida.
    Un relat preciós.
    Molt bon Nadal!

  • aix les iaies...[Ofensiu]
    Perestroika | 21-12-2005

    ami m'encantava passar hores escoltant les meves, i sempre que em comprava unes bambes noves, baixava el carrer a tota pressa, perque veiessin com corrien..!!!

    Em queda pensar que allà on siguin encara em cuiden...

  • Les iaiaes...[Ofensiu]
    AVERROIS | 21-12-2005 | Valoració: 10

    ...amb la seva experiencia ens donen el suport i la tranquil·litat que es necessita. El teu relat es molt dolç, dona un petò a la teva iaia de part meva. Una abraçada.

Valoració mitja: 10