Un full en blanc, una mà que no sap què escriure...

Un relat de: annah

Un full en blanc. Una mà que no sap què escriure.
Una finestra oberta. Un paisatge humà per admirar.

Un noi assegut en un banc. Porta un bloc de dibuix a les mans. No deixa de mirar allà on juguen les criatures.
Els està dibuixant?

Uns nens corrent alegres darrera una pilota. De sobte un cau i esclata a plorar.
Una mare s'acosta i li fa un petó ben dolç per calmar-lo.
Funciona.

Uns avis asseguts a l'altre banc. Discuteixen amb energia sobre... el temps, la política...
Qui sap?

La música comença a sonar. Això m'indica que ja no estic sola.
Torno la mirada a l'exterior. Ara hi ha una nena petita que salta a corda. Sembla que s'ho passa molt bé.

El dibuixant ha abandonat el seu lloc. Ara hi ha una parella d'enamorats somrient.
Està arribant la primavera...

Miro el full. Encara està en blanc. Noto una presència al meu darrere. Em giro. Estàs dret al meu costat. Et miro als ulls i em somrius. Em deixes altre vegada sola.

Has canviat la música. Ara se sent ... Chopin? Què estrany! Si no t'agrada... Ho has fet per inspirar-me?
Doncs, això dóna resultat.

La mà comença a córrer pel paper en blanc... "Un full en blanc. Una mà que no sap què escriure..."

Comentaris

  • Inspiració...[Ofensiu]
    Jurdi | 21-02-2005 | Valoració: 10

    Està molt bé aquesta visió i punt de vista que li dones al relat. Ets tu la que no trobes inspiració?, perquè en els teus relats si que trobu que hi ha una gran inspiració.
    M'ha agradat molt el relat, i vull que segueixis escrivint i no paris, i que escriguis tant amb la inspiració de Chopin, com de mozart, o com del...........
    No canviis mai maca.

  • què observadora![Ofensiu]
    Capdelin | 18-02-2005 | Valoració: 10

    paisagista, retrates el lloc d´una forma ideal... cada generació amb el tema, el seu joc, la seva música, els plors, les rialles, la vellesa... tots units per un esclat de flors i de gespa... sota el mantell verdós i vital de ... la primavera.
    I el full va perdent blancor, avancen les idees i la mà, guiada perls ulls que miren i senten... escriu relats preciosos...
    cada vegada ho fas més bé... tens talent, sensibilitat i poesia... Chopin està feliç posant a la teva vida... melangioses melodies! je je
    petons i una abraçada!

Valoració mitja: 9.67