Un dia de trànsit

Un relat de: Jondalar

Es va incorporar al trànsit infernal, al corrent gairebé fluvial de milers de congèneres que formaven una intensa rierada de càpsules semi hermètiques amb infinites destinacions.

Ja feia temps que s'havien regulat les autovies i els camins en un sol sentit de trànsit. La gran densitat d'usuaris havia fet impossible els carrils de doble circulació. Tot i aixó de quan en quan es seguia tenint notícies de col.lapses i embuts que tenien un efecte perniciós en el funcionamient general del sistema.

La geografia de la ruta que havia de recorrer avui era de les que li agradaven. Havia de transportar un carregament a una zona remota, i passaria pels viaductes de Schelmm, que sempre oferia unes vistes fantàstiques. Baixaria per la gran Avinguda dels Sentiments, on habitulament la circulació era ràpida i fluïda, i segurament pararia a dinar a prop de Colon, o si el lloc estava massa concorregut, intentaria fer un mos als Illots de Langerhans, i com a darrer recurs, buscaria un forat prop de la via Iliaca, a can Kerkring.

El seu destí, que seria l'inici de la tornada era un capilar en una zona epidèrmica del dit petit del peu dret.

Avui el glòbul roig es sentia optimista i alegre.

Comentaris

  • Quina gràcia!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 18-07-2005

    I enlloc de Colon he llegit Colón, pensant que parlaves de les Rambles,i quan he arribat al final del relat.... l'he hagut de llegir de nou, perquè no entenia res!

    Ara sí, ja està entès. I et felicito per la teva imaginació. Per cert, una curiositat, el teu nom, Jondalar, ve del llibre? Ets la parella de l'Ayla?

    Una abraçada.

    Salz.

  • Peculiar...[Ofensiu]
    Llibre | 10-04-2005

    o curiós.

    Si més no, original.

    Un relat peculiar sobre un viatge que sovint ni ens adonem, que es fa pel nostre interior. I això que normalment patim un trànsit...

    Salut!

    LLIBRE

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Lavínia | 09-04-2005 | Valoració: 10

    la temàtica d'aquest relat: la circulació d'un hematies!! És força original, Jondalar.

    Gràcies pel teu comentari sobre La tieta Cèlia. Ja els donaré records de part teva.

    Una abraçada.
    (quina sort viure a l'Empordà!!. Jo sols hi vaig els cap de setmana)

  • La vida es así[Ofensiu]
    subal | 08-04-2005

    Val a dir qwue els teus relats em resulten molt interessant. Escrius bé, i expliques coses interessants. Tens girs sorprenents; en aquest relat està molt ben aconseguit,... bé, que t'introdueixo a la meva llista d'autors a seguir.

    Una salutació, S.

l´Autor

Foto de perfil de Jondalar

Jondalar

14 Relats

36 Comentaris

27075 Lectures

Valoració de l'autor: 9.35

Biografia:
Sóc de l'Empordà, suposo que un xic tocat per la Tramuntana.

Penso que la sensació mes intensa que es pot tenir en aquesta vida és l'abraçada a una persona que estimes.

Molt agraït per la teva lectura i els comentaris.

pgentzen@hotmail.com