TU

Un relat de: Menorca

Si no hi ets,
t'enyoro
perquè els millors moments
són els que hem compartit.

Si em sento sola,
em faltes tu
perquè els millors records
són els que tinc de tu.

Si el món se'm cau a sobre,
necessito tenir-te a prop
perquè els millors instants
són els que puc comptar amb tu.

Sense tu
res tindrà
sentit.
Sense tu
res tindrà
principi ni final;
cap ni peus.

Sense tu
veuria la vida
d'una altra manera.
Sense tu,
aquest somni
s'hauria convertit
en un malson
del que no vull despertar
perquè llavors ja no hi seràs.

Comentaris

  • FELIÇ 5è ANIVERSARI[Ofensiu]
    kispar fidu | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?



    p.d: uoles Glory!!! :)

  • sense tu... sense algú especial.[Ofensiu]
    kispar fidu | 12-09-2007 | Valoració: 10

    eis! ja m'havien dit que tenies nous relats!! però encara no havia trobat el moment per endinsar-m'hi ni fer-hi un simple cop d'ull!

    ara, un cop tornes a ser per terres més properes, i havent fet tot el que m'havia planejat! (uo! increïble) em dedico un espai abans d'anar-me'n a dormir per revisar aquells escrits que tenia pendents...!

    Aquest Tu és un "nouvingut" aparegut a Bolívia durant aquest viatge que ja tinc ganes de sentir-ne a parlar en persona???? ostres! és que deus tenir taaantes coses a explicar! Tinc ganes de veure't ja! espero reconèixer-te! segur que has après tant d'aquest viatge...! un d'aquells que com ELL... no es pot oblidar i formarà part dels bons records... no en dubtis!

    apalins, no tafanejaré més per aquí el web... ja ho faré quan ens veiem si de cas!

    L'escrit en si: ple de tendresa, dolç, sense massa complicacions, deixant parlar el cor, confessant que en cada moviment de temps hi té un racó especial.

    per cert! Records de l'Ignacio! va estar aquest pont per menorcaaa!

    ens mantenim en contacte! petons!
    gem's

  • ...un somni....[Ofensiu]
    Matterhorn | 06-09-2007 | Valoració: 10

    ....del qual ja toca despertar....

    O m'equivoco?

    Però gràcies a aquest "TU" aquest somni s'ha fet més agradable, fins al punt de no voler-ne despertar.

    Me n'alegro que t'hagi agradat tan el somni.

    Ens veiem aviat (espero!!! avióoooo no arribis tard!!! jeje)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Menorca

Menorca

29 Relats

61 Comentaris

34639 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
He nascut a Menorca i hi havia viscut sempre, fins que vaig haver de sortir de la meva illa (gairebé tot el meu món) per estudiar a la universitat.
Algunes coses que podeu saber de mi... M'agrada la natura i el camp, els animals... m'agrada la lectura -tot i la manca de temps que suposa la feina-... m'agrada el bon temps i les platges de Menorca... m'agrada la bona música, el teatre... m'agrada el bàsquet (i el Menorca Bàsquet)... m'agrada compartir el meu temps amb els infants... també m'agrada passar estones amb els amics -d'aquells dels bons que es compten amb una mà i que tenc sort de tenir-. I el poc temps lliure que em queda o quan realment ho necessito, escric.

És tot. Espero que us agradi el que trobeu al meu raconet de lletres.