Per vosaltres...

Un relat de: Menorca

Això és amor:
el donar sempre, sense demanar,
sense esperar res de l'altre.
Això és amor:
els dos que es fan un
sense oblidar que seguiran sent dos.
Això és amor:
una mirada còmplice,
un somriure tímid,
una carícia sincera.
Això és amor:
una alegria tan gran que costa de dissimular
i que t'esforces en compartir
Això és amor:
respectar l'altre com a un mateix
considerant-lo sempre com un igual

Poder-vos veure així, tot i el dolor, em fa feliç ja que sé que aquest amor que compartiu us fa feliços a vosaltres.
I la teva felicitat, mon amour, és el que desitjo amb tota l'ànima.
Que l'amor no us faci patir tant com a mi i que la vida us somrigui sempre.

Comentaris

  • deia...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-10-2006

    no sé qui, que l'AMOR és: un somriure, un petó, un foc encés, unes aletes de llum, una mirada, un nuvolet d¡or i patir, patir, patir, patir...
    Ara en sèrio: tens una idea de l'amor generosa, fidel, íntegra, total!
    Una abraçada

  • uooouoouo!!![Ofensiu]
    Pandita | 28-09-2006 | Valoració: 10

    t'ho dic en serio, no he vist que el relat era teu fins que no he llegit la 1a línia... :P
    ja t'ho vai dir al moment que el vai llegir per primer cop, m'agrada molt, i crec que en tot tens raó. somriures de complicitat, una carícia, alegria desbordant.... això sí que és amor.
    Wnu xiketa... avui m'hauria agradat parlar amb tu.. jejeje ;) k sàpigues k tenim una conversa pendent... ;) apa, vagi b!!! i ens veiem demà!!!

  • *els dos que es fan un sense oblidar que seguiran sent dos*[Ofensiu]
    kispar fidu | 27-09-2006

    uou! tot i que l'altre encara no me l'he llegit, la introducció d'aquest m'ha cridat molt l'atenció, ja que ho he relacionat i m'ha vingut la curiositat.

    com bé dius: tot i que ara siguin un i un; m'alegro de que tot i el patiment (que sempre és impossible evitar), poguéssis veure amb bons ulls la seva relació. Perquè vulguis o no, això disminueix el dolor... i almenys pots compartir un xic la seva il·lusió... encara que sovint sembli que no serveix per res...

    ens veiem pels passadissos!
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de Menorca

Menorca

29 Relats

61 Comentaris

34528 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
He nascut a Menorca i hi havia viscut sempre, fins que vaig haver de sortir de la meva illa (gairebé tot el meu món) per estudiar a la universitat.
Algunes coses que podeu saber de mi... M'agrada la natura i el camp, els animals... m'agrada la lectura -tot i la manca de temps que suposa la feina-... m'agrada el bon temps i les platges de Menorca... m'agrada la bona música, el teatre... m'agrada el bàsquet (i el Menorca Bàsquet)... m'agrada compartir el meu temps amb els infants... també m'agrada passar estones amb els amics -d'aquells dels bons que es compten amb una mà i que tenc sort de tenir-. I el poc temps lliure que em queda o quan realment ho necessito, escric.

És tot. Espero que us agradi el que trobeu al meu raconet de lletres.