Tots Sants

Un relat de: leonardo
No em demaneu que visiti ses vostres tombes en un dia assenyalat, ni que pensi que els vostres cossos resten allí enterrats, empresonats dintre d’un nicho o capella. No em demaneu que vos porti flors just en aquest dia...
Deixau-me que vos reconegui en algun gest, en alguna paraula, en alguna mirada. Que em sorprengui contant aquell acudit vostro, o que faixi meues les vostres paraules, que els meus ulls brillin i s’humitegin quan vos reconegui.
Deixau-me que vos retrobi passejant per Vila o prenen un cafè, perquè encara hem de parlar de moltes de coses estimades ànimes meues.

Deixau-me que vos segueixi portant en el meu cor!!

Comentaris

  • Molt bon relat[Ofensiu]
    Sol_ixent | 07-11-2019

    I bon resum dels típics "dies assenyalats". Als nostres éssers esitmats, que hem perdut, els hem de recordar cada dia, no quan toca.

    Salut!

  • Vertigen metafòric[Ofensiu]
    Follet del foc | 06-11-2019 | Valoració: 10

    Suposo que tothom vol ser recordat per alguna cosa més que pel nínxol o la tomba.
    Evidentment poca cosa podràs recordar de tota la gentada que hi pot haver enterrada a la tomba de la família. Moltes coses del teu pare o ta mare, algunes dels avis i les àvies... com a molt alguna coseta del besavi o la besàvia!

  • Evocació de Tots Sants.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-11-2019 | Valoració: 10

    Immillorable. Records de tos aquells que vas conèixer en vida, és així, els portaràs sempre en el cor.
    La frase de: Deixau-me que vos segeuixi portant en el meu cor... m'ha agradat molt, doncs és així.
    Salutacions....
    Perla de vellut

    M'enrecorde que em vas comentar: Records d'infantesa.
    Gràcies...

  • Optimisme[Ofensiu]
    kefas | 06-11-2019


    Sóm optimistes de mena. Ja només hi falta la coma per arrodonir-ho i convertir el dia de tots els sants en el dia de tots, sants.

    Amb la de sepulcres blanquejats que volten pels carrers, no cal anar al cementiri per visitar-los