T'he recordat tant aquest estiu...

Un relat de: Ledesma Luna

Mai oblidaré el que va haver entre nosaltres. No he oblidat la teva olor, els teus ulls, el teu cabell, els teus somriures, els teus llavis...ni lo lliure i boja que em sentia estant amb tu, ni lo amarga i trista que em vaig sentir quan vaig llegir el teu missatge; tan breu i tan clar, tan dolorós i tan injust. He après a somriure sabent que una altra persona veia el reflex dels seus ulls en els teus i sentia els teus llavis sobre els seus...sé que ha passat i que passarà la resta de la meva vida. Vaig crear un ideal de tu en la meva ment, tan bo, tan afectuós, tan ideal per a mi... em va costar tant acceptar les teves paraules, adonar-me que no eres qui jo havia cregut i que mai series la persona que imaginava que em besaria totes les nits de la meva vida... tu no tens la culpa i mai et guardaré rencor, no eres la persona que l'amor em va fer veure. Mai llegiré en els teus ulls el missatge que em vas enviar, simplement seràs una imatge més en la meva memòria, envoltada d'il·lusions i somnis, però borrosa i llunyana. T'he recordat tant aquest estiu...t'he plorat i t'he enyorat tant...que sé que no puc recordar-te sense enyorar-te a pesar que per a mi només siguis això, un record, el meu record. No m'oblidis mai, recorda'm com jo et recordo, somrient i agafada de la teva mà. Però mai em demanis que torni a escollir-la. Per sempre, Emma.

Comentaris

  • Quasi em fique a plorar...[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 12-12-2006 | Valoració: 8

    Massa bonic massa preciós, m'agafa de massa propet... Un peto... Si em fique a escriure patire massa...

  • sembla escirt per mi...[Ofensiu]
    Lídia Raventós Rigual | 18-10-2006 | Valoració: 10

    sembla que hagi escrit jo un relat sobre aquest estiu que encara no me atrevit a redactar sobre un paper com tu...

    gràcies, m'ajuda...

    petons

  • Molt bonic.[Ofensiu]
    diesi | 15-10-2006 | Valoració: 10

    En primer lloc, felicitar-te per aquest relat, és molt bo i descrius molt bé la situació. Molt bo. Arribaràs molt lluny.
    Després, agraïr-te el comentari que m'has fet, m'ha sorprès i m'ha agradat molt. T'he agregat al messenger. xD. Espero parlar amb tu aviat.

    1 ptó:

    b#NaT#b

  • Bocabadat...[Ofensiu]
    Ningú- | 07-10-2006 | Valoració: 9

    Així és com m'he quedat, al llegir rel tu relat (rodolí).
    Prens una actitud molt madura davant del desengany, és d'admirar.
    M'has fet un favor al descobrir-me, perquè així jo t'he descobert a tu.

    Moltes gràcies de...

    Ningú.

  • Serena i intel·ligent reflexió sebre la desilusió,[Ofensiu]
    Arbequina | 27-09-2006

    això m'ha semblat aquest escrit. La veritat és qu em'ha agradat, te certes expressions força lloables, molt ben aconseguides.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Oblidant i recordant[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-09-2006 | Valoració: 10

    No oblidar ( mai!) és una opció que ens permet aprendre i tenir presents sensacions, sentiments, moments, hores i dies passats... També, de vegades, ens podem regalar una mica d'oblit o guardar algunes coses en un bagul de la memòria...

    Encantada d'haver-te descobert, t'envio una abraçada ben afectuosa
    Unaquimera

  • hi ha moments...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-09-2006

    de la vida, potser moments de buidor, en què recordes amors passats, t'aferres a records dolços i a instants imborrables... però la vida segueix i tens la sort de saber acceptar la realitat i no caure en l'estat passiu de l'eterna enyorança.
    Altres moments futurs esborraran en part aquells altres cada vegada més llunyans...
    Una abraçada

  • T'entenc[Ofensiu]
    anna89 | 03-09-2006

    Em senc identificada amb el teu relat. anim!

Valoració mitja: 9.4