T'estimo xanxi!

Un relat de: faldudeta_8

Molts cops em fico a pensar... sé realment el veritable sentit de les paraules?
Realment, no. Mai he sabut que significa cada paraula en realitat, cap sentiment...
Molts cops em sento "tonta", una noia desafortunada, que no he tingut l'oportunitat de saber el que significa cada cosa.
Però va arribar un dia, que vaig aprendre'n varies, de paraules.
Recordes aquell dia de l'any passat, que vaig arribar al pave per a entrenar, però, no coneixia a ningú?
Doncs aquest dia va ser el que vaig començar a aprendre el sentit de varies paraules.
Recordes cadascun dels moments que hem passat juntes, com el cine (peli..+ fotos.. + caigudes... xD), com cada tarda/nit a casa sony mirant pelis, com cada entrenament!, com cada partit, com aquella nit que vam estar a la platja, les dos, xerrant o com aquell partit de les cadets que vam parlar tant al viatge, o com a Eivissa..., o com cada xerrada pel messenger o com cada missatget, o com cada ànim... o, simplement, com cada estona que estem juntes?
Doncs aquí va ser com vaig tenir clar el significat d'aquestes paraules.
De quines? et preguntaràs...
Doncs de moltíssimes! Com, per exemple: amistat, confiança, amor, alegria, "atacs de riure", borratxera, "desahogo", plors, despedida com Déu mana! :P...
Moltes més xanxi, però, ho deixo aquí.
T'estimo kakau, i ho saps!
Gràcies per tot ... ^^

Comentaris

  • xanxii!![Ofensiu]
    xanxi12 | 01-03-2008

    hola...nse ki deu ser esta kakau..però te una sort de tenirte com amiga...imprsionant eh??xDD kakaueet..q n sabia que avies escrit aixo pa mi...i ma fet iluu jiji...enserio petardi...que gracies a tu vale?..perque vamos sense tu io no faria res...me faltaria un troset al cor...i gracies a tu...tanger..i soni...soc la persona mes completa que existixx i punto!!..t'estimo vale??i ja sas...que si algun dia necesites algo..jo estic aki per al que vulges! t'estimoOoO kakau!!


    Gracies!

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40710 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.