Sense títol important

Un relat de: faldudeta_8

Espero despertar-me algún dia i veure les coses millor… veure que l'esperança i l'estima en un mateix existeix…
Creure, també, amb les meves possibilitats i … per fi... agradar-me.
Suposo que després de passar uns tres anys vivint una certa "cosa" , per dir-ho d'alguna manera, i de que el teu cap no funcione realment com ho havia fet fins aquell moment.. suposo que això et fa caure tant a baix … que no t'adones que un cop dins... no podràs tornar a sortir.
Sempre ho he pensat… m'encantaria tornar a l'època de l'infancia… viure tants moments sense preocupació ninguna… bueno, sí… que els reis no t'han portat tots els joguets que volies… o que se t'ha trencat alguna nina molt estimada per tu… o que no tens prou temps per jugar, jugar, jugar… i riure… que se't fa curt el temps!
En canvi ara… ara és tot tant diferent!
Ara no hi ha mínima preocupació… o potser sí, però en l'adolescència totes les preocupacions són tan enormes… per a tu mateix? Pot ser… però realment, a la que li preocupen aquestes coses és a tu.. així que t'ho passes mal…
No sé si realment tinc ganes d'avançar el temps… de tirar cap enrere… simplement sé que no vull estar quieta, mirant com passa el temps, però… sense avançar…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40733 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.