T'estime

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

T'estime.
T'estimo.
T'estim.
Maite Zaitud.

J'ai t'aime.
Ti amo.
I love you.

Tres formes de dir-ho en una mateixa llengua, més desconegudes formes existents per expressar-ho.

Te queiro.

Si ets invalida, jo aniré en cadira de rodes per saber el teu patiment, si ets cega em vendaré els ulls i aprendré braille, si ets muda sabré llenguatge de signes, si patixes per una malatia greu jo patiré amb tu.

Ich liebe dich

T'estime amb bogeria.

No et passa res d'açò, però tu estant bé, no et puc mostrar com de boig estic per tu,per tant, desitjo, per una part ( i aquesta part l¡odie a mort, què egoista soc!),que tingues algun mal d'aquestos, durant un breu temps, per què pugues veure com t'estime,per què així tingues al teu cor tota prova existent de que t'estime,tot el sue abast.

Per altra part, no vull que res d'aixó et passe, has d'estar bé, no mereixes ni tu ni ningú estar així.

És una gran contradicció, no vull cap ni una, però imperen dintre meu, a voltes, de segón en segón.

Només vull estimar-te, en la totalitat de la paraula, amb el seu significat correcte.

Ti Amo, T'Estime, Maite Zaitud...









Comentaris

  • Romàntic[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Bona forma d'expressar l'amor sentit, és una forma dolça, inetrnacional, i demostra un amor sense fronteres, què penses tu?

  • T'estimo[Ofensiu]
    caiussseti | 09-03-2005 | Valoració: 9

    Aquests relats sobre l'amor si són reals no tenen preu i si són inventats tampoc perquè és la màxima expressió dels sentiments en unes quantes línies.
    A més aquesta paraula és màgica: t'estimo. Sobretot en català jo la trobo increïblement bonica de veritat són afortunats els que els hi diuen això de veritat.

Valoració mitja: 9.33