La República Domna

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Any 2015
Fa 6 anys, el 14 d'Abril de 2009, es desencadenà una Guerra Civil, tota l'ultradreta i la dreta espanyola declarà la guerra al govern legítim, elegit democràticament en les pasades eleccions, pel fet de que s'estaven fent grans canvis al país (política territorial, matrimonis, educació, economia...).Falangistes-Franquistes, Neonazis, tots els feixistes contra la resta de la població (l'exercit recolçà als feixistes).Totes les foçes d'esquerra i centre-esquerra catalana, valenciana, balear, basca, gallega i espanyola s'aliaren per combatre els insurrectes.A l'inici de la contesa, la resistència d'esquerres suportava amb dificultat l'avenç de les forçes totalitaries, a més a més, la resta de països europeus giraren l'esquena al legitim govern i a la resistència antifeixista, fins i tot, els EE.UU i Sudamèrica.

Al bandol esquerrà s'uniren des del principi diversos grups de combat anarquista provinents dels Països Catalans, Euskadi, Galiza, Itàlia i França, així com grups de lluita armada independentista d'Irlanda (IRA), Escocia, Euskadi (ETA), Còrsega...Es refundaren el GRAPO i Terra Lliure per ajudar en la guerra.Però no fou prou, fins que la resitència va rebre un nou aliat anomenat: DOMNA.

Domna era una organització social, abanderada d'un nou tipus de feminisme, d'extremaesquerra, però que entre les seves files hi havien dones,i algun home, de totes les tendencies ideològiques, doncs, tots units pels principis bàsics del "Llibre DOMNA", escrit per la poetessa catalana Anaís Llanç, més coneguda com "Mare Anaís".Anaís, cap d'aquest grup, havia generat fa 7 anys una gran revolució social, anomenada "La Revolució DOMNA", demostrant que les dones tenien un gran poder mental i la capacitat de generar grans fonts d'energia projectades a traves dels cossos de les dones.En el cas dels homes "DOMNA", requerien un fort entrenament.

Les forçes d'esquerra confiaren en "Mare Anaís" i les seves DOMNES per combatre el feixisme.L'arma principal de les DOMNES era l'espasa autoconvertible amb el màneg en forma de lletra I majuscula,de tipus àrab.Les dones d'Anaís contaven al mateix temps, amb una força d'assalt de combat especial pròpia, anomenada "Les FEMINES",entrenades pel company sentimental d'Anaís Llanç, el poeta i escriptor català Marc Falcó .Aquest grup especial havia estat entrenat en un art de combat únic en el món, creat per Falcó.Consistia en generar en la realitat física, les imatges poètiques que la dona ,o home, imaginara, per així dominar-les i utilitzar-les com armes contra l'enemic.Per extensió, aquesta agilitat permetia també a la persona adquirir una força sobrehumana, i trencar qualsevol llei de la ciència moderna, fent així que es pogueren botar grans distàncies, volar...
DOMNES i FEMINES foren entrenades en aquesta destressa, però les FEMINES reberen un entrenament molt més estricte, ja que, aquesta unitat era integrada només per dones que havien patit maltractaments físcs o psicològics per part d'homes o dones.

Les FEMINES,DOMNES i "Mare Anaís" decidiren que Marc Falcó seria el capità de la nova Força Domna Antifeixista(FDA), que integrava les FEMINES i les DOMNES , i Anaís fou proclamada per totes les DOMNES i FEMINES, cap de l'Organització Domna (OD).L'actuació de les DOMNES i les FEMINES en la Guerra Civil, fou decisiva per la victòria de la resistència d'esquerra.Les batelles de València i la Marina Baixa foren la confirmació de que els insurgents no podien fer res contra la força de les dones de " Mare Anaís".

Un cop finalitzada la guerra, l'OD i el govern legítim signaren un acord per refer el país basant-se en el model d'estat proposat al "Llibre DOMNA", ja que, no podia continuar la Monarquia, perquè tota la familia reial havia estat assassinada pels feixistes.Per tant, el 16 de Febrer de 2012, l'Estat espanyol passa e ser la República Domna Federal (RDF), aquesta concedí plens poders per independitzar-se als territoris que ho desitjaren, però tots els que ho feren juraren lleialtat a la RFD i regir-se pels principis del "Llibre DOMNA" per governar aquesta nova federació de països independents.L'1 de Març es celebraren eleccions generals.

Pel que fa a altres conseqüències de la guerra, els governs republicans de la ara autonomenada Federació Domna de Repúbliques (FDR) o RFD, decidiren no represaliar als insurgents, per altra l'exercit espanyol es suprimí, sil·legalitzà l'ultradreta, la FDR es declarà laica,sortí de l'OTAN i a l'hora país neutral en questions bèliques.Les habituals forçes de seguretat que havien existit abans (les quals recolçaren la resitència d'esquerres) continuaren i, a més a més, part de DOMNES i FEMINES es constituiren com a força policial a les 4 repúbliques existents (Catalunya, Euskadi, Galiza i Espanya), anomendes Grup Domna de Pau (GDP).

L'Organització Domna passà a esser una entitat no gubernamental, mantenint així el seu esperit esquerrà, que coordinava totes les accions de les DOMNES i les FEMINES.La Força Domna Ant¡feixista passà a ser com "La Guardia de Asalto", que eixistí durant la II República, un cos de clara fidelitat a l'OD i a l'ideologia d'esquerres que governava a totes quatre repúbliques.

L'any 2014, "Mare Anaís" va morir per causes naturals
(s'aturà el seu cor), abraçada a Marc en el seu llit, mentres dormien, tenia 26 anys.DOMNES i FEMINES de tot el planeta, ja que, l'OD s'extengué per tot el món, nomenaren mitjançant votació, a Marc Falcó, com ja es feu amb "Mare Anaís", cap d'OD, del partit polític Front Domna D'esquerra Antifeixista (FDEA), que governava a Catalunya, i continuà essent capità de les DOMNES, FEMINES i de la FDA.

DOMNA i la FDR feren prosperar molt socialment i econòmicament les 4 repúbliques, però les FEMINES començaren a radicalitzar-se de la mà d'una jove lider anarquista,FEMINA i integrant de la FDA, la valenciana Marina Mataix, que substituï l'anterior dirigent de les FEMINES, Carme Pou, FEMINA, diputada d'ERC i també de la FDA.Les FEMINES no veïen amb bons ulls la colaboració d'homes en els governs republicans, ni que homes molt selectes tingueren carrecs d'importància dintre de DOMNA, anteriorment, quan Anaís era viva, també hi havien homes dintre l'OD.En poc temps, les FEMINES ja no aprovaben ni tan sols l'existència dels homes, així començà un cicle d'assassinats sel·lectius dirigits als homes.Les DOMNES no aprovaben aquesta actitut ni el seguiment d'aquesta deriva ideològica de les FEMINES-DOMNES, que es veía reflexada en el "Llibre DOMNA" com un perill d'extremisme, que la pròpia Anaís no permetria, i feu jurar a DOMNES i FEMINES no arribar fins eixe horitzó.Les FEMINES sortiren de l'OD el 22 de Juny de 2014, i s'autonomenaren Estel Femina (EF), en lluita contra ultradretans amnistiats, però també contra tots els homes existents, de qualsevol ideologia.EF rebé el recolçament de les FEMINES de EE.UU i Sudamèrica, i les DOMNES contaven amb el recolçament de les DOMNES i FEMINES d'Europa, Àsia,Àfrica, Austràlia i Oceania.

Les FEMINES volien aplicar la última fase de "La Revolució DOMNA", contemplada per "Mare Anaís", però que assuimia com difícil de realitzar, i amb perill de derivar cap un règim feixista.Mai permeté a les DOMNES i FEMINES que ho duguren a terme, ja que, aquest últim pas, és la creació de "l'Imperi DOMNA", una dictadura mundial, duta per dones, dirigides i regnades per la "Femina Gran", un lloc on s'exterminaria tota vida masculina i els supervivents, espentats a l'esclavitud, als pitjors treballs i a maltractes físics i psicològics constants, tot encaminat a fer la famosa "Gran vengança dels 2000 anys".

Avui en dia,DONMNES i FEMINES de tots els països, però especialement a Catalunya, on resideixen Marc Falcó i Marina Mataix, estan en lluita constant als carrers de les 4 repúbliques, unes per preservar la legítima República Domna Federal i salvar a de les matançes a la població civil, i les altres, per instaurar "l'Imperi Domna".

Comentaris

  • L'HE RELLEGIT![Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    L'he rellegit i trobe que caldria que digueres que cal per pode rdur aterme aquest art de lluita tan especial, a més a més, no dious quin nom té, i com es substituida la lider de le FEMINES, es assassinada? O la retira la Marina Matix?Cal resposta a questes preguntes, espere noves parts d'aquesta història.

  • Bon relat[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Quina imaginació nen!

    Això si que es realitat social i combativa,continua així!