Temps de mentides I

Un relat de: martaplanet

La bala li va travessar el cor fent desaparèixer la seva vida. La sang va tenyir de roig obscur l'habitació. I el crit d'ella va sonar tan horrible que tota la gent que el va sentir no va poder oblidar-lo mai.

..........................................................................

-Una vegada em van dir que una història no sempre es pot començar per la part més important d'aquesta. - la veu va callar, al cap d'una estona el fum d'un cigar va aparèixer d'entre les ombres on era l'estranya persona que parlava.
-Vos ho creieu així?
Una mica més de fum va aparèixer.
-Digueu-m'ho vos. - va respondre. - Amb el que us he dit podeu saber tot el que va passar?
L'home va deixar d'escriure en la seva llibreta i va observar les ombres.
-Certament, no puc.
No va poder veure com l'estranya persona somreia.
-Doncs hauré de començar des del principi... - més fum. - Tot va començar fa 5 anys...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101431 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.