...Somnis...

Un relat de: dragaroja

Estirada, sota les estrelles, m'adormo. Somio en una realitat, una realitat que sé que sempre serà un somni que vull que es faci realitat, un somni real, tan real que no sembla un somni. Somio en un somiador, que somia en mi, que somia amb mi, que somiem junts un somni que volem que es faci realitat. Em passaré la nit somiant en tot allò que espero aconseguir, i seré feliç. Sense pensar en que em despertaré, en que deixaré de pensar que sóc feliç, en que tan sols seré feliç pensant en el somni que vull que es faci realitat. Tan sols seré feliç somiant, somiant, somiant somnis i esperant que ell somiï en mi igual que somio jo en ell.

No em despertaré -Dept-

Comentaris

  • rbbarau | 15-11-2005

    uiuiuiiii kin embolic... quant de somni i quina son!
    Genial!
    I quines ganes d'obrir la porta dels somnis on reviurem com cada nit un món impossible (lax'n'busto)
    pero no ho oblidis:
    ... y los sueños, sueños son...

  • RainBow_CoLouRs | 15-11-2005 | Valoració: 10

    Molt maco...

    Els somnis mouen el meu món!

    :D

    Muack!

  • Molt bonic![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 02-09-2005 | Valoració: 10

    Una barreja entre traballengues, i poema.
    Molt maco! ^^ Si.. jo..certs cops també em capbusso en el mon dels somnis, m'encanta, somiar, com em vestiré, que séré, o que faré, aquest dilluns, d'aqui a 8 anys, i si tindre el cabell llarg i arrissat? i si me l'hauré tenyit de ros? i si potser, aquell amor tan anhelat ha aparegut ja? Bufa! Tants somnis tinc, que a vegades, quan estic trista o em sento deprimida, començo a somiar, i.. sembla una tonteria, pero a mi em fa feliç, i em fa estar contenta, alegre, i somrient, vaig pel carrer, i estric trista, hi penso, i aviat m'apareix un somriure, miro a la primera persona que passa i aquella també em somriu, es una cadena de somriures simplement! tu somrious, jo somric, ells somriuen! La gent disruta amb la teva felicitat... sigui pensant en el mon dels somnis o en el real, sigues feliç.
    Molts petons!*

  • mar - montse assens | 24-04-2005 | Valoració: 10

    un escrit preciós...

    """el meu somni sempre ha sigut ser escriptora, mai ho serè, però sempre ho somiaré.""" (sic) de la teva biografia

    fes el que vulguis, si vols pots seguir sommiant... però si no ets escriptora serà perquè tu no vols, doncs qualitats en tens i força

    m'ha agradat molt llegir-te, i vull seguir-ho fent
    per tant, no paris mai d'escriure
    felicitats

    una abraçada

  • Somiar..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 10

    és el que fem per fer realitat els somnis més desitjats pel nostre cor...^^
    Però es molt més bonic fer-los realitats!! :)
    Però mai hem de viure somiant...lluita pels teus somnis!!
    M'ha agradat que l'hagis fet així rebuscat!;) Mola!

  • M'agradat[Ofensiu]
    eternasomiadora | 18-04-2005 | Valoració: 9

    Tot sempre somni's, com son de bonics, imaginat mai aixecar-te i viure'l per sempre.

  • És una mica...[Ofensiu]
    bdjer | 18-04-2005 | Valoració: 10

    ...rebuscat ^^' ..... S'ha de dir que m'he l'he hagut de llegir més d'un cop, però quan més o menys vas seguint el fil sta mol wapu. Curt xo intens, molt intens. I respecte a lud e somiar... és preciós, somiar és com un altre món, s fantastic. Segeuix escribint, cada dia m'impresiones més ;)

    PD: A vere quan tenim les fotos amb l'Alex Casanova eee :P

    Vinga, molts petons,
    BDJER

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de dragaroja

dragaroja

24 Relats

76 Comentaris

37356 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
No hi ha gaire a dir sobre la meva vida o sobre mi mateixa......El meu naixement va ser en una freda tarda de febrer i des de llavors han anat passant els dies i els anys...el meu somni sempre ha sigut ser escriptora, mai ho serè, però sempre ho somiaré.

De tots els animals de la creació, l'ésser humà és lúnic que menja sense tenir gana, beu sense tenir set i parla sense tenir res a dir.