Somnis de pluja

Un relat de: PAULA_93

Cada gota que cau és un somni trencat, una llàgrima que recorre una galta, una llàgrima que ja sap el camí.

Plou, el vent bufa com si volgués que les gotes no caiguessin i sempre n'hi ha alguna que cau a sobre teu.
Aleshores aquesta gota, de colors meravellosos, és un somni fet realitat, una llàgrima menys.

Per això quan ploro deixo que les llàgrimes recorrin tot el meu cos, perquè les llàgrimes són gotes quan ja han caigut dels ulls. Per tant això vol dir una llàgrima menys. Una llàgrima menys indica un nou somriure amb qui encisar a tothom.

Comentaris

  • m'agrada molt[Ofensiu]
    _ | 05-09-2006 | Valoració: 10

    felicitats!

    una cosa que m'ha agradat moltissim és allò de; una llàgrima que ja sap el camí...

    endavant

  • una llàgrima que ja sap el camí[Ofensiu]
    Ribera Alta | 03-09-2006 | Valoració: 10

    Hola paula!

    Gran poema aquest, la frase que e posat com a títol, de veritat t'ho dic, m'ha arribat al cor...molt de temps buscant una forma d'expresar eixa idea i tu l'has trobada a la perfecció...:D

    En quan a tots els teus poemes dir-te que escrius de meravella, he vist per ahi un parell de metàfores precioses i uns escrits amb molt de sentiment...

    Wenu molts petonets!
    No deixes mai d'escriure

  • Va de llàgrimes![Ofensiu]
    Arbequina | 31-08-2006

    Noia, amb la joia del que escrius és una llastima (això és un comentari del tot subjectiu) que la temàtica llàgrimes agafi tant protagonisme. Res, evoques imatges molt aconseguides.

    Una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de PAULA_93

PAULA_93

24 Relats

51 Comentaris

26711 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:

Un dia una persona em digué que havia de dedicar-me a escriure, la vaig prendre per boja. Aquesta mateixa persona em digué que per sentir la sensació de llibertat no calia ser lliure. Un dia vaig escriure una història, la segona de la meua vida, no la guardo, la vaig perdre. Però en aquell instant vaig comprendre què volia dir sentir la llibertat sense ser lliure...


Escric, molt. Perquè m'agrada. Escric per entendrem, per respondrem preguntes sense resposta. Escric per sentir-me lliure.

el meu e-mail:
paula_26_13_@hotmail.com