Vull...

Un relat de: PAULA_93

Vull menjar un trosset de xocolata i sentir el seu exquisit gust en el meu paladar, sentir aquelles carícies, carícies de les teues mans.
Vull menjar un caramel dolç i assaborir-lo amb tota intensitat, assaborir els teus llavis de gust ensucrat.
Vull olorar tot el que veig, buscar una olor com la del teu cos i quan la trobi no la deixaré escapar.
Vull guardar tots els taps blaus de les ampolles d'aigua i mirar-me'ls sense cansar-me, mirar els teus ulls preciosos sense dir una sola paraula.
Vull portar sempre aquelles perles per arracades, creure que la bellesa m'il·lumina i somniar amb les teues dents.
Vull mirar aquelles fotografies, en que sortíem tu i jo, sense vessar cap llàgrima, vull abraçar-te i poder somriure perquè no ens hem de separar.
Vull mirar aquelles estrelles lluminoses i saber que tu estàs a la teua finestra, mirant les mateixes i pensant amb mi.
Vull tocar el violoncel, preciós, bonic, encisador. Vull mirar-te a tu i saber que sempre et tindré al costat, dins del teu cor.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de PAULA_93

PAULA_93

24 Relats

51 Comentaris

26776 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:

Un dia una persona em digué que havia de dedicar-me a escriure, la vaig prendre per boja. Aquesta mateixa persona em digué que per sentir la sensació de llibertat no calia ser lliure. Un dia vaig escriure una història, la segona de la meua vida, no la guardo, la vaig perdre. Però en aquell instant vaig comprendre què volia dir sentir la llibertat sense ser lliure...


Escric, molt. Perquè m'agrada. Escric per entendrem, per respondrem preguntes sense resposta. Escric per sentir-me lliure.

el meu e-mail:
paula_26_13_@hotmail.com