Som màquines de matar.

Un relat de: pellpintada

Quant de temps ha passat d'ençà l'aparició de la nostra tremenda espècie "homo sapiens sapiens"? El senyor E. Carbonell, comptant a partir de la creació del món, diu que els humans som una espècie nova que porta aquí quatre díes. Amb menys estudis que els estudiosos del tema, hom se'n adona, efectivament, que els humans som animals novells. Vegeu les reaccions que tenim quan el senyor Asebes diu mal de Catalunya o dels catalans. No ens venen unes ganes enormes d'arrancar-li les pestanyes amb unes tenalles?

Una característica nostra, de l'espècie, és la violència. Som uns homicides i uns assassins en potència. Tu, amic lector, no t'hi sentiràs identificat amb aquesta característica. Tu mai no has trencat un plat. Fins el dia que t'escalfes de valent i trenques tota la vaixella, regal de noces de la tieta. Ens situacions extremes -com ja s'ha demostrat- som màquines de matar.

Tu ets l'excepció?

Reflexionem, fills de Déu, reflexionem.

Comentaris

  • Som de festa![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    PARTICIPA!
    RESPON AMB UN ALTRE MISSATGE A QUI T'HA ENVIAT AQUEST, per exemple...

    Bon diumenge tinguis i feliç aniversari passis!
    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • Discrepo amb permís[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 03-11-2007 | Valoració: 7

    També no som el que dius que som.
    També som persones amb unes capacitats fàcils de canalitzar cap al reconeixement a altres de les nostres especies i d'altres especies.
    També som "paper arrugat" que sap estirar-se.

  • Evidentment que som assassins en potència[Ofensiu]
    Autobahn | 03-11-2007 | Valoració: 10

    Penso que és una evidència.
    Mira, trobo que tens una manera de dir les coses pel seu nom inmillorable: amb humor, mala llet i tendresa, tot ben barrejat (reflexionem germans hehehe)
    Quina enveja! (llegeixis aquesta darrera frase amb el to més extrem de qui està maleïnt els ossos al autor)

  • Lupus | 28-06-2007

    Apliquem un poc de reiki a les nostres vides els que sem capaços de reconeixer que sem animals violents per gust i no per necessitat.
    Hem de fer un pas més enllà, no per el fet de no ser uns ignorants hem de poder dormir amb la conciència tranquila.
    perdonau les faltes,sem de pocs estudis

  • Dons si. Ho reconeixo. Sóc perillós en potència. Han sigut moltes les ocasions en que hauria arrencat les pestanyes a algú amb unes tenalles. I sincerament, no me n'hagués penedit.

    M'agrada el teu estil. Dius les veritats a la cara.

    No t'aturis

    L'escriptor mediocre

  • Crític[Ofensiu]
    Valentí Valent | 29-05-2007

    Un assaig crític i dur que fa pensar -cosa que de vegades costa per falta de costum- sobre un mateix i els altres.
    Si no soc un homicida en potencia, ni en situacions extremes, ni tinc institnts assassins, soc un cobard?
    Endavant el pensament en acció,
    Valentí Valent

  • OlgaglO | 27-05-2007

    Em sembla que tots seriem capaços de matar si això servís per evitar la mort d'algú estimat. Hipòtesi personal a part, a vegades sí que alguna persona m'ha despertat força ràbia. Molta ràbia. I em feia nosa sentir això perquè d'alguna manera em feia mal. Em sembla que la qüestió és saber-ho canalitzar. Em cronometrava 20 minuts durant els quals intentava sentir aquella ràbia amb tota la seva intensitat, passats uns dies la ràbia va marxar, es va transformar, em va semblar absurda.
    Molt potent el teu relat, fa pensar com tots els teus.
    Una abraçada.