Exigeixo.

Un relat de: pellpintada

Fa una dècada aproximadament va posar-se de moda enviar els fills als EEUU. Ara s'ha posat de moda enviar-los al tercer món a fer tasques socials. Són els fills dels rics.

El dia que arribi a vell, si no tinc dret a una bona pensió i tinc un únic vestit amb els colzes ratats -i la bragueta pixada- exigeixo als fills dels rics que me la…

No calen més paraules.

Comentaris

  • Se't troba a faltar...[Ofensiu]
    angie | 11-07-2010

    (almenys jo). No acostumo ja a comentar gaire, ni a passar molt pel fòrum, però hi ha gent com tu de qui t'enrecordes i és per alguna cosa, potser perquè els teus escrits em molaven? potser perquè em llegies? potser perquè... no sé...se't troba a faltar.
    Sobre el microrelat, o reflexió, dir-te que, la realitat no és lluny d'allò que sembla una exageració...

    angie

  • Lupus | 28-06-2007

    ...odi a l'humanitat en general o odi a la clase social en que vius? no crec que de vell per sort o per desgràcia et toqui dur res de romput, i si es així sempre podrás anar a les Rambles a exhibir els teus meravellosos pircings i tatoos que et deben haver costat un ull de sa cara. La crítica es bona peró l'hipocresia...

  • gypsy | 29-05-2007 | Valoració: 10

    el trobo una mica bèstia el final.
    Crítica al sociocapitalisme, company.
    Crear la societat ideal, com?

    petons