SOLS LA TEUA VIDA

Un relat de: PERLA DE VELLUT
Cada revolta que configura
el teu cos,
xicoteta, ondulada, limitada,
evoca la dolcesa del teu encant,
retallat, tornejat, esculpit,
sedosa amb cura.
Vens d’algun lloc llunyà,
invisible i immaterial,
suposadament transparent.
Et quedes fràgil,
i va eixint el teu encant.
Ets vida,
exemple de vida
que s’espargeix
per tots els meus pensaments...
i creix i creix.
Vida,
sols una vida,
milions de milions de sospirs,
pel meu pit.
Vida de rosella
que oreja el trepidar
de la meua il•lusió.
El xiu-xiu del teu cor
m’obri una infinitat.

Comentaris

  • El xiu-xiu del teu cor[Ofensiu]
    Epicuri | 25-07-2019

    El xiu-xiu del teu cor

    m’obri una infinitat.


    L'amor...La vida...hi ha quelcom més?


    Ets vida...exemple... Aquest títol, aquest poema m'ha fet tentinejar el cor.

    Moltes mercès pel teu comentari a Bofarut. En quan a "les la" tempesta...hi ha òbviament ( o no tant) un "les" que s'ha colat...pot ser amb tant d'enrenou, vent i les fulles trencades!..."Les fulles trencades són la tempesta"...tant de bo m'hagués fixat jo ( destraler de cor)...molt agraït per la teva Bonança!...


    sols una vida,

    milions de milions de sospirs,

    Ens llegim! PERLA DE VELLUT!

  • Montseblanc | 02-04-2019

    Tendre i delicat, has agafat les paraules i has teixit una punta de coixí d’aquelles que feien les nostres àvies amb els boixets, filigrana de sentiments.

  • Bona nit,[Ofensiu]
    brins | 13-03-2019

    A la franja negra que hi ha sota de "RC Relats en Català", hi trobaràs la paraula "fòrum". Clica primer aquí i després a on diu NIPOREPTE 261 - BOTIGUES AMB COR. a sota de les imatges, hi pots penjar els teus poemes.
    brins.

  • Dolç i tendre[Ofensiu]
    brins | 13-03-2019 | Valoració: 10

    Un poema preciós, conté la dolçor dels sentiments i la tendresa de la poesia.Són versos que permeten sentir-se en la pell.

    Pots accedir a l'actual Niporepte de la mateixa manera que ho vas fer en l'anterior convocatòria, clicant el post del fòrum. Hi pots participar amb un haiku o dos, una tanka o dues, o un haiku i una tanka, però si et ve de gust, també pots penjar-hi algun poema més fora de concurs.Després hauràs d'estar alerta a les votacions i votar els treballs que més t'hagin agradat amb un ordre de preferència En cas que un dels teus poemes resulti guanyador, hauràs de convocar tu el següent Niporepte.
    Endavant!

  • Directe al cel![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 06-03-2019 | Valoració: 10

    Quan he començat a llegir-te, amb tot això de les formes arrodonides i la petitesa del cos que escrius, he pensat que em parlaves del mític tipet de les dones catalanes que tan bé va cisellar en pedra l'escultor nord-català Arístides Maillol, però seguint llegint-te m'ha semblat que et referies a un nadó en el moment de venir al món. Magnific poema en significació i naturalment en la gràcia que tens en versejar-lo. Nil, una abraàçada...

  • SrGarcia | 06-03-2019

    M'agrada aquest sentit de l'amor a allò que és petit.
    Podria estar dedicada a un xiquet o fins i tot a l'embaràs d'una dona.

l´Autor

Foto de perfil de PERLA DE VELLUT

PERLA DE VELLUT

145 Relats

2649 Comentaris

112843 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Soc Rafael Molero Cruz. Vaig nàixer a Cuevas de San Marcos (Màlaga), el dia 22 d'agost de 1953.
M'ha agradat sempre llegir molt i compondre poesia.

llamprmc@gmail.com


Rafael