S'han acabat les mentides

Un relat de: llacuna

Avui torno a sentir-me immersa en un món de bojos. No entenc perquè no tinc una feina on em pugui sentir lliure i guanyar un sou decent; que em permeti de pagar un lloguer i menjar.
Si m'haig de sotmetre a una feina tipus-exèrcit i malpagada, la faré esclatar. Posem per cas un supermercat on facin treballar els dissabtes a un modèlic sou de set-cents euros. Explicaré a tot el personal com les estan explotant, segur que la majoria són dones. Amagaré els productes transgènics. Regalaré menjar els pobres. Em posaré malalta els dissabtes i faré campanyes perquè la gent deixi de venir a comprar els dissabtes. Què demanin de sortir abans a les seves feines entre setmana, per tal que als supermercats, també existeixin els descansos de dos dies. Si em fan "mobbing" els denunciaré. L'esclavatge s'ha acabat! I també allò de qui paga mana!I si en sóc coordinadora que es preparin!
Aniré a la presó? O ja hi sóc?
M'estic tornant boja? I... on és el final de la bogeria? A tothom li sembla que tot funciona la mar de bé? Aconseguiré una feina o en tornaré a perdre una altra? Val la pensa preocupar-se per una cosa o l'altra?

Llacuna

Comentaris

  • si ! caldria lluitar ![Ofensiu]
    Avet_blau | 31-05-2008 | Valoració: 10

    Contra l' indiferència i la manca de dignitat,
    contra una societat que esclavitza,
    en una agonia lenta.
    i sobretot contra l' abandonament
    d'un treball que dignifiqui.

    Parcel·les de vida, que mica en mica,
    anem perdent, espais i temps
    robats a la salut,
    per uns capital que cada cop esmuny
    amb me s força la taronja,
    i al final , sense pell es traurà la sang.
    futur negre en lo social,
    i en la salut que es dessagna

    Avet_blau

  • em sembla brillant[Ofensiu]
    fill de les ombres | 31-05-2008 | Valoració: 9


    ... "aniré a la presó... o ja hi sóc"...

    una reflexió molt interessant