S'ha acabat nois

Un relat de: L'escriptor mediocre

S'ha acabat nois, tots aquests anys junts d'esfumen.
Odis, amistats, passions, plors, riures i amors queden en el racó de la memòria que un adolescent manté com a important.
No ens veurem tant sovint, i potser no ens tornarem a veure
Més el pèl en la vida, però tot allò que em viscut junts, tot allò que em aconseguit unint forces ho mantindrem, encara que fingiu allò que contràriament penseu.
No tots em sigut íntims, però almenys recordeu com brillaven els ulls d'aquells que ara podeu veure tan sols en una fotografia, i intenteu viure la vida, de manera que tots ens beneficiem, per a fer de tota la societat una classe enorme que sempre mantindrà el seu cor adolescent.
Fins llavors, moltes gràcies a tots per ajudar a construirme tal com sóc, i no tal com no voldria ser.
Veient la nostra orla, us dic, sincerament, fins una altra.

Comentaris

  • ens sentim identificades[Ofensiu]
    mirebcn | 08-10-2005 | Valoració: 8

    Felicitats novament de la nostra part . has aconseguit en ens identifiquem amb aquest relat . tot el que dius també ho pensem nosaltres. seguirem llegin més relats teus dew!!

  • S'acaba una etapa...[Ofensiu]
    solarin | 18-09-2005 | Valoració: 9

    on potser deixem enrere amics o potser segueixen amb nosaltres però d'una altra manera. Perquè quan s'acaba la ESO penses que les coses canviaran molt i, qui sap!; potser no és així.
    Sentiments i sinceritat a flor de pell.

  • M'ha fet gràcia...[Ofensiu]
    Pluja | 15-09-2005

    perquè nosaltres fa dos anys, quan vam haver de fer el discurs final de l'etapa de l'eso, començava:

    Ja fa 4 anys que ens aguantem mútuament...

    Sí, ens estimàvem tan... No, la veritat es que la nostra classe mai no va funcionar el tema amistat, amb certes persones sí, però no amb la majoria.

    A batxillerat ja ha estat una altre cosa, també per altres circumstàncies que han donat lloc a una unitat (segurament no tan maca com semblava).

    I ara, sí que ha estat un adéu més definitiu. Cadascú ha triat un camí diferent, i són pocs els que l'han agafat cap a la mateixa direcció.

    Però bé! La vida continua i sempre ens quedaran els sopar de "classe" (que mai saps de quina classe es parla, perquè allà hi apareix tothom!)

  • ja és molt...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-09-2005 | Valoració: 10

    en l'etapa adolescent, poder dir que no t'han dibuixat a la seva mida, que no t'han marcat camins, que no odies, que no t'han putejat massa, que has sortit enfortit i amb personalitat pròpia...
    crec que ets generós, positiu i que tens un gran cor.
    una abraçada amic!!!

  • "S'ha acabat"...[Ofensiu]
    Eugeni Mur | 31-08-2005 | Valoració: 10

    Però comença o segueix...

    "moltes gràcies a tots per ajudar a construirme tal com sóc, i no tal com no voldria ser"

    Trobo que és un relat preciós, amb preciosos sentiments!.

    Si us plau, no deixis d'escriure!.

  • adéu a una etapa...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-08-2005

    Cada etapa té el seu encís. Tens raó, potser molts de vosaltres ja no us tornareu a veure, però els noms i els somriures queden en un espai perdut dins del cor i la memòria, que ja han passat a formar part del que tu ets.
    Anem fent camí i en cada nova etapa creixem.
    M'agrada el to natural i franc del relat, sense ombres de melangia.

    Una abraçada Juseph!

Valoració mitja: 9.25