Encara ho creus?

Un relat de: L'escriptor mediocre

Sóc un detallista sense solució. Petit però no ruc (diuen, no coincideixo), sempre pensant i donant mil voltes a les coses ja pensades, pessimista voluntari per a viure feliç. Visc més content al meu món que no pas al real, a cavall entre ambdós. M'encanta dur la contraria i aconseguir que tu mateix et contradiguis, el no és la meva paraula preferida i m'encanten les discussions dialectals perquè m'ofereixen la possibilitat d'entrenar la meva oratòria i capacitat de raonar i convèncer (encara que a vegades porti la contrària sense creure-hi).
Tinc gustos estranys i aficions peculiars i a vegades faig faltes d'ortografia.

Creus que tot i així podràs seguir estimant-me?



Comentaris

  • perquè després no em vinguis dient que deixo les coses a mitges[Ofensiu]
    amelie | 11-11-2007

    em va recordar la nit de les corts, quan ens vam quedar sols tu i jo i vam tenir aquella conversa, no sé si sabràs de què et parlo.

  • amelie | 11-11-2007

    vinga va, penja alguna cosa

  • amelie | 25-10-2007 | Valoració: 10

    bueno, et comentaré una cosa, que no ve a cuento.
    però és el que m'ha vingut a la ment quan estava llegint aquest relat, saps què? da igual, perquè pensant-t'ho millor m'han vingut moltes altres coses quan he acabat de llegir-te, bah.