Sense sentit

Un relat de: Tona

Pinzells amb pèls de llana
per filar més prim.
Escales de baixada
per pujar fins al cim.

Abrics i bufandes,
que l'estiu ja és aquí.
Propostes mortíferes
per poder dir que sí.


Llapis de tres puntes
per llegir-hi clar.
Gomes i gomes
per borrar fulls en blanc.

Diners i riquesa
per viure al carrer.
Treball i feina
per no tenir estrés.

Aigua i sabó
per poder anar brut.
Afecte i plaer
per sentir-nos perduts.

Totes les paraules,
escrites més amunt
tenen el mateix sentit
que la meva vida sense tu:
CAP.


Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    brideshead | 21-12-2004 | Valoració: 9

    Una declaració d'amor amb sentit, feta amb tots els teus sentits! Fantàstic, Tona, encisador.
    Un petó i felicitats pel poema!

  • AQUEST ANGELET...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-12-2004

    ( de la foto ) tampoc té sentit... però m´encanta
    els núvols has difuninat el sexe... només té cap per somiar, ales per volar i braços per abraçar...
    ah... i ULLS per mirar l´univers tan perfecte: allí, tot té sentit...

  • EL SISÈ SENTIT[Ofensiu]
    Capdelin | 21-12-2004 | Valoració: 10

    vista, oïda, olfacte, gust, tacte i ...
    SENSE SENTIT = no és dolç ni amarg, ni aspre ni suau... però té TANT sentit...
    bé, ja no sé el que dic... he volgut fardar de filosofot i m´he perdut en un món sense sentit...
    felicitats!... has guardat el millor per al final, murrieta!
    un petó.... Bon Nadal!!!

  • res és el que sembla[Ofensiu]
    electra | 14-12-2004 | Valoració: 10

    Poema desconcertat en el que les contradiccions porten al sentit, d'aquesta manera res és el que sembla.

    Continua endavant

  • Un bon poema[Ofensiu]
    Ilargi betea | 12-12-2004 | Valoració: 9

    Molt bé això de fer servir aquestes frases contradictòries, és original. Ja m'agradava si era només això, un poema sense sentit, però la última frase m'ha semblat encisadora. Moltes felicitats!

    Una abraçada i molta màgia!

  • Opino com...[Ofensiu]
    Llibre | 12-12-2004

    ...Merihann: molt bo. Amb el joc d'antònims crees la incertesa i aconsegueixes l'atenció del lector. I de fet, sempre ens cal conèixer el contrari del que sentim, del que tenim, per adonar-nos precisament d'allò que sentim i d'allò que tenim.

    Un molt bon final, que fins i tot fa somriure.

    Salut!

    LLIBRE

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Tona

Tona

48 Relats

92 Comentaris

65076 Lectures

Valoració de l'autor: 9.28

Biografia:
Tan és com em dic en realitat: Tona ja m'agrada i molta gent em coneix amb aquest, diga-li nom, diga-li abreviatura, diga-li sobre nom.
Un 13 de Gener de fa 20 anys, vaig veure per primer cop la neu desde la finestra de l'hospital d'Igualada, en braços de la meva mare.

Ara visc submergida en aquesta societat com una adolescent més, sempre però, intentant portar la contrària i lluitar per allò que realment val la pena: una llengüa, una cultura... un país.

La meva addicció a escriure no sé pas d'on prové.
Desde els 6 anys que guanyava premis literaris a l'escola, fins ara, amb 18, que els meus relats estan penjats a la xarxa, les lletres m'han tornat boja.
Cada paraula és mol més que una taca sobre un full. No puc descriure-ho. Crec que tot el que una paraula, o una estrofa pot arribar a tansmetre, és la única cosa que no es pot explicar amb paraules.
Bé, ja començo a emparanoiar-me.

Tots els meus escrits estan inspirats en la realitat, tot i que no son tots autobiografics. L'amor, sobretot, ocupa un gran espai en la meva vida.
Van dedicats a persones diferents, a situacions diferents, a enamorats diferents....

Espero que us agradin!
un petó
Tonaaaa!


miyazawa_forever@hotmail.com