Saó indefinida

Un relat de: Rialla Morena

A vegades torn a la vida i m'hi sent estranya, aliena. I me'n torn. A vegades camin prop del teu camí, però no ens topam. I no hi torn. A vegades la gent em mira, però no em veu. I jo li gir el cap. A vegades sé què he fet malament, i ho arregl. I ho torn espenyar. A vegades escolt què dius, però calles. I encara et sent. A vegades pens que existesc, però no sóc real. I somii. A vegades record temps d'abans, però plor massa. I no ves cap llàgrima. A vegades imagin el meu cos, que és massa deforme. I m'en ric. A vegades caic en un buit que és pla. I hi rodol. A vegades em rapinyen les dents i em sagnen. I jo m'engat. A vegades m'enlluerna la teva fosca ennigulada. I em perd entre els seus sécs. A vegades té un gust dolç aquest beuratge al que m'incites. I m'emmetzin. A vegades lleneg entre algues cabelleres, però són llefiscoses. I m'hi enxarx. A vegades m'invent un destí inflat, que s'enfila. I l'explot. A vegades vol davall la mar, sense aire. I no m'ofeg. A vegades em rebel contra els cants que sonen. I desafin. A vegades cant, però em tapen la boca. I afin. A vegades palp alguna fulla, però s'em trenca a les mans. I l'escamp. A vegades tast alguna fruita, que em regalima als llavis. I m'excit. A vegades mir els teus peus que travelen. I t'amoll. A vegades ball, entre les sedes del vestit. I et seduesc.
A vegades em contradic perquè no sé què dic. I escric.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer